ΓΙΑΓΤΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Παιδιά με Δ.Ε.Π.Υ.

Απρ 201930
Η συμβολή του εκπαιδευτικού  στα παιδιά με Δ.Ε.Π.Υ.
Αποτέλεσμα εικόνας για εκπαιδευτικος
Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ομάδα παρακολούθησης και αξιολόγησης της πορείας του παιδιού ,όντας  σε επικοινωνία με την οικογένεια και τους θεράποντες ιατρούς. Κατ’ αυτόν τον τρόπο παρέχεται η δυνατότητα παρατήρησης της συμπεριφοράς του παιδιού, των προβλημάτων και των δυνατοτήτων του. Ωστόσο ο ρόλος του δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό αλλά θα πρέπει να είναι ικανός να εντοπίσει παιδιά που ίσως να τα έχει προσβάλει η νόσο  μα δεν έχουν διαγνωστεί.Επιπρόσθετα ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να ενημερώνει την οικογένειά του παιδιού για τυχόν συμπεριφορές που προϊδεάζουν για την παρουσία της νόσου.
Το επικοινωνιακό πλαίσιο εκπαιδευτικού – οικογένειας πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά δομημένο και οριοθετημένο ώστε να αποφεύγονται τυχόν συγκρούσεις και να μην εγείρεται η ανησυχία δίχως λόγο.
Αποτέλεσμα εικόνας για εκπαιδευτικος και γονεισ
Απώτερος στόχος κάθε εκπαιδευτικού θα πρέπει να είναι η καθιέρωση μιας ειλικρινούς και υποστηρικτικής σχέσεις με τους γονείς και η ενθάρρυνση τους για την αναζήτηση βοήθειας από κάποιον ειδικό.
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παιδιά με Δ.Ε.Π.Υ.    

Τα σχόλια είναι κλειστά.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων