Η συμβολή του εκπαιδευτικού στα παιδιά με Δ.Ε.Π.Υ.
Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ομάδα παρακολούθησης και αξιολόγησης της πορείας του παιδιού ,όντας σε επικοινωνία με την οικογένεια και τους θεράποντες ιατρούς. Κατ’ αυτόν τον τρόπο παρέχεται η δυνατότητα παρατήρησης της συμπεριφοράς του παιδιού, των προβλημάτων και των δυνατοτήτων του. Ωστόσο ο ρόλος του δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό αλλά θα πρέπει να είναι ικανός να εντοπίσει παιδιά που ίσως να τα έχει προσβάλει η νόσο μα δεν έχουν διαγνωστεί.Επιπρόσθετα ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να ενημερώνει την οικογένειά του παιδιού για τυχόν συμπεριφορές που προϊδεάζουν για την παρουσία της νόσου.
Το επικοινωνιακό πλαίσιο εκπαιδευτικού – οικογένειας πρέπει να είναι πολύ προσεκτικά δομημένο και οριοθετημένο ώστε να αποφεύγονται τυχόν συγκρούσεις και να μην εγείρεται η ανησυχία δίχως λόγο.
Απώτερος στόχος κάθε εκπαιδευτικού θα πρέπει να είναι η καθιέρωση μιας ειλικρινούς και υποστηρικτικής σχέσεις με τους γονείς και η ενθάρρυνση τους για την αναζήτηση βοήθειας από κάποιον ειδικό.
Πρόσφατα σχόλια