ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Ηλικιακή Ομάδα: Μαθητές τελευταίων τάξεων Δημοτικού, μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου
Εκπαιδευτικός σκοπός: Να αντιληφθούν οι μαθητές τις σχέσεις αλληλεπίδρασης ανθρώπου-περιβάλλοντος στο χρόνο (παρελθόν, παρόν, μέλλον)
Εκπαιδευτικός στόχος: Να παρατηρήσουν και να ερμηνεύσουν τη σχέση που συνδέει τον προσανατολισμό και την πολεοδομία της πόλης με τον βιοκλιματικό σχεδιασμό των κτιρίων της
Εκπαιδευτικό υλικό
α. Σύνδεσμοι:
– Αρχαία Έδεσσα, Εντός της πόλης διασώζεται ένα κεντρικός δρόμος που ξεκινούσε από τη νότια πύλη και περιστοιχιζόταν από στοές με κίονες που τοποθετήθηκαν εκεί σε μεταγενέστερη φάση, καθώς ανήκαν σε παλαιότερα κτίρια…
– http://www.pella-museum.gr/informations/monuments/ancient-edessa
– http://www.kpemolaon.gr/wp-content/uploads/2014/06/Νέα-έκδοση-Μονεμβασία-ΚΠΕ-Μολάων1.pdf
β. Βιβλία:
Βυρώζη, Β., Καρεκλά, Χ., Γιουβάνογλου, Ν., Μαλανδράκης, Γ., Σουκιούρογλου, Ι. (2009). Πελλαία Χώρα, Ταξιδεύοντας στο παρελθόν σχεδιάζουμε το μέλλον. Έκδοση του ΚΠΕ Έδεσσας Γιαννιτσών 2014, Έδεσσα
Μυλωνά, Μ., Λέντζα, Ε., Μαστορόπουλος, Ν.(2012). Εθνικό θεματικό δίκτυο “Κάστρο: Ο τόπος το ορίζει κι ο άνθρωπος το χτίζει”, Υλικό για Εκπαιδευτικούς, Έκδοση του ΚΠΕ Μολάων 2012, Μολάοι
γ. Φωτ.: Αρχείο Εφορείας Αρχαιοτήτων Πέλλας