12 Απριλίου 2017
από kpeedessa
Κατηγορία Αγροοικοσυστήματα-Αυτάρκεια |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 8.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ 2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
5 Απριλίου 2017
από kpeedessa
Κατηγορία Αγροοικοσυστήματα-Αυτάρκεια |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 7.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
5 Απριλίου 2017
από kpeedessa
Κατηγορία Αγροοικοσυστήματα-Αυτάρκεια |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
5 Απριλίου 2017
από kpeedessa
Κατηγορία Αγροοικοσυστήματα-Αυτάρκεια |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
5 Απριλίου 2017
από kpeedessa
Κατηγορία Αγροοικοσυστήματα-Αυτάρκεια |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 4.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
5 Απριλίου 2017
από kpeedessa
Κατηγορία Αγροοικοσυστήματα-Αυτάρκεια |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 3.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
5 Απριλίου 2017
από kpeedessa
Κατηγορία Αγροοικοσυστήματα-Αυτάρκεια |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
5 Απριλίου 2017
από kpeedessa
Κατηγορία Αγροοικοσυστήματα-Αυτάρκεια |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 1.ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΙΚΗΣ ΣΑΚΟΥΛΑΣ, ΠΕΛΛΑ2017, ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ
8 Μαρτίου 2016
από kpeedessa
![beautiful-different-orange-cutting-style-latest-orange-cutting-style[1]](https://blogs.sch.gr/fotografizo/files/2016/03/beautiful-different-orange-cutting-style-latest-orange-cutting-style1-259x300.jpg)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Εκπαιδευτική Ομάδα: Μαθητές Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου
Εκπαιδευτικός σκοπός: Να αντιληφθούν οι μαθητές την ωφελιμότητα της σωστής διατροφής έχοντας ως αφόρμηση την παρασκευή σαλάτας με φρούτα και λαχανικά από τον σχολικό κήπο τους.
Εκπαιδευτικός στόχος: Να παρασκευάσουν οι μαθητές σαλάτες με φρούτα και λαχανικά που παράγονται στον σχολικό κήπο τους, καταγράφοντας συνοδευτικά τα θρεπτικά συστατικά που οι δημιουργίες τους παρέχουν στον ανθρώπινο οργανισμό.
Διδακτική στρατηγική: Διαγωνισμός παρασκευής σαλάτας, χειροτεχνική έκφραση, έκθεση στον σχολικό χώρο παρασκευασμάτων από τους μαθητές
Κατηγορία Βιοποικιλότητα, Τέχνη |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο
25 Φεβρουαρίου 2016
από kpeedessa

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Ηλικιακή Ομάδα: Μαθητές Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου
Εκπαιδευτικός σκοπός: Να αντιληφθούν οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές την ωφελιμότητα της καλλιέργειας λουλουδιών σε σχολικούς κήπους.
Εκπαιδευτικός στόχος: Να παρακινηθούν οι μαθητές να σχεδιάσουν και στη συνέχεια να πραγματοποιήσουν τον δικό τους σχολικό ανθόκηπο.
Διδακτική στρατηγική: Καταιγισμός ιδεών, χαρτογράφηση εννοιών με κεντρική ιδέα “ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΑΝΘΟΚΗΠΟΣ”
Εκπαιδευτικό υλικό
Σύνδεσμος: https://blogs.sch.gr/schoolgardens/
Κατηγορία Αγροοικοσυστήματα-Αυτάρκεια |
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κι εμείς το μπορούμε!