Νοέ 04 2011

Scratch

Συντάκτης:

 

Για το μάθημα της Πληροφορικής,

“κατεβάσετε” την έκδοση 3 Scratch desktop

για Windows 10, MacOS 10.13 ή Android 6+ κάνοντας κλικ εδώ και ακολουθώντας τα βήματα.

 


 

Η επίσημη σελίδα του Scratch

Από εδώ μπορείτε να δοκιμάσετε το Scratch 3, να δείτε παραδείγματα ή να γίνεται μέλος, δηλαδή να εγγραφείτε στο Scratch με μερικά απλά βήματα (δεν είναι απαραίτητο για να χρησιμοποιήσετε τη γλώσσα).

 


 

Πρώτη επαφή με το Scratch 3

 

 


 

Το Scratch με scratch σε 10′ από το MIT

 


 

Περισσότερα για το Scratch 1.4 (παλιότερη έκδοση)

  • Η έκδοση Scratch 1.4

Για να “κατεβάσετε” την έκδοση 1.4 του Scratch κάντε κλικ εδώ. Αναλυτικές οδηγίες για την εγκατάσταση θα βρείτε εδώ

Το βιβλίο «Δημιουργώ παιχνίδια στο Scratch» δημιουργήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος «Διδακτική της Πληροφορικής ΙΙ» που πραγματοποιήθηκε στο εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2009-2010, στο τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών, του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Οι φοιτητές ανέλαβαν πρωταγωνιστικό ρόλο στη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού προϊόντος που ελπίζουμε ότι θα είναι χρήσιμο στην εκπαιδευτική κοινότητα και ίσως ωθήσει αρκετούς μαθητές να μυηθούν στο κόσμο του προγραμματισμού από μια μοναδική σκοπιά, αυτή του Scratch.

Συμφωνήσαμε ότι η διδασκαλία πρέπει να ενσωματώνει την προσωπική επιστημολογική θεώρηση του κάθε δασκάλου, τις δικές του διδακτικές προσεγγίσεις αλλά και τις ιδιαίτερες συνθήκες που αφορούν τους μαθητές του, και για τους λόγους αυτούς το βιβλίο αυτό διανέμεται στο διαδίκτυο με άδεια (cc) Creative Commons. Μπορείτε, δηλαδή, να δημιουργήσετε και να διανείμετε τις δικές σας εκδοχές του βιβλίου, με διαφορετικά κεφάλαια, διαφορετικά παραδείγματα, διαφορετικές περιγραφές. Με μεγάλη μας χαρά θα φιλοξενήσουμε στον ιστοχώρο του βιβλίου μας, τα δικά σας δημιουργήματα.

Θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι ως πρώτη προσπάθεια χαρακτηρίζεται από αρκετές αδυναμίες. Ελπίζουμε να υπάρχει επόμενη και να γίνει και με τη δική σας συμμετοχή!

 

Αυτή η σελίδα έχει τις ακόλουθες υποσελίδες

Μία απάντηση μέχρι τώρα




RSS Σχόλιων

Αφήστε μια απάντηση