Απόδοση τιμής στους ανθρώπους που «χάθηκαν» στο δυστύχημα των Τεμπών

Οι μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας τίμησαν τους 57 ανθρώπους που «χάθηκαν» πριν ένα χρόνο στο δυστύχημα των Τεμπών.

Στην αυλή του σχολείου μας τοποθετήθηκαν 57 καρέκλες για τους 57 νεκρούς του δυστυχήματος στα Τέμπη και τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων.  Στη συνέχεια οι μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε σιωπηλή πορεία διαμαρτυρίας στο Πολύγυρο.

1709143233893 IMG 20240228 201934 IMG 20240228 202329 IMG 20240228 202012

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση