Οι μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας τίμησαν τους 57 ανθρώπους που «χάθηκαν» πριν ένα χρόνο στο δυστύχημα των Τεμπών.
Στην αυλή του σχολείου μας τοποθετήθηκαν 57 καρέκλες για τους 57 νεκρούς του δυστυχήματος στα Τέμπη και τηρήθηκε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων. Στη συνέχεια οι μαθητές και εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε σιωπηλή πορεία διαμαρτυρίας στο Πολύγυρο.



