ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ, ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΑ ΔΑΣΗ, ΤΟΥΣ ΥΓΡΟΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου στις 19:00 στο Επιμελητήριο Χαλκιδικής στον Πολύγυρο η προγραμματισμένη Εκδήλωση-Συζήτηση που διοργάνωσε το Εσπερινό ΓΕΛ και Εσπερινό Γυμνάσιο Πολυγύρου με θέμα:

«ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ, ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΑ ΔΑΣΗ, ΤΟΥΣ ΥΓΡΟΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ».

Την εκδήλωση άνοιξε με θερμό καλωσόρισμα ο διευθυντής του Εσπερινού ΓΕΛ Πολυγύρου κ. Οικονομούδης Ιωάννης και στη συνέχεια οι ομιλητές παρουσίασαν τα θέματά τους.

Αναλυτικότερα, ο Δρ. Κωνσταντινίδης Παύλος (τ. Τακτικός ερευνητής του Ινστιτούτου Δασικών Ερευνών Θεσ/νίκης) αναφέρθηκε στις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στα δάση, η Δρ. Φυτώκα Ελένη (Υπεύθυνη Απογραφής Φυσικών Περιοχών και υπεύθυνη στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή / Ελληνικό Κέντρο Βιοτόπων Υγροτόπων) ανέπτυξε θέμα για το πως επηρεάζει η κλιματική κρίση τους υγροτόπους και τέλος η Δρ. Παρλιάρη Δάφνη (Επιστημονική συνεργάτιδα στο εργαστήριο Φυσικής της ατμόσφαιρας του ΑΠΘ) έκανε κατανοητό σε όλους την επιρροή που έχει η κλιματική αλλαγή στην υγεία των ανθρώπων.

Στη συνέχεια δόθηκε η δυνατότητα στο κοινό να θέσει ερωτήσεις στους ομιλητές, οι οποίοι απάντησαν με μεγάλη προθυμία. Αυτό οδήγησε σε μια γενικευμένη συζήτηση πάνω στα θέματα της εκδήλωσης. Τέλος δόθηκε υπόσχεση από τη συντονίστρια της εκδήλωσης κα Στίνη Ιωάννα ότι θα ακολουθήσει στο άμεσο μέλλον εκδήλωση που θα διοργανώσουν τα σχολεία μας με θέμα τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στις καλλιέργειες στην περιοχή μας.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν 3 αντιδήμαρχοι του Δήμου Πολυγύρου, μία αντιδήμαρχος του Δήμου Σιθωνίας, η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Πολυγύρου, εκπρόσωποι βουλευτών, ο πρόεδρος του συλλόγου νεολαίας Πολυγύρου, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, η πρόεδρος της σχολικής επιτροπής του Δήμου Πολυγύρου, οι μαθητές του Εσπερινού Γυμνασίου και Εσπερινού ΓΕΛ Πολυγύρου και πλήθος κόσμου που συμμετείχε ενεργά.

Την εκδήλωση έκλεισε η διευθύντρια του Εσπερινού Γυμνασίου Πολυγύρου κα Βομβέλλη Ειρήνη που ευχαρίστησε τους ομιλητές για το χρόνο που αφιέρωσαν, τη διοίκηση του Επιμελητηρίου για την παραχώρηση της αίθουσας όπως και όλους τους συμμετέχοντες.

Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την εκδήλωση.

IMG 20240423 191515 IMG 20240423 191430 IMG 20240423 191945 IMG 20240423 192040 IMG 20240423 194920 IMG 20240423 194907 IMG 20240423 202509 IMG 20240423 194935 IMG 20240423 194938 IMG 20240423 202608 IMG 20240423 210336 IMG 20240423 205621 IMG 20240423 212808

 

 

 

 

 

Διοργάνωση Εκδήλωσης – Κλιματική Αλλαγή, Κλιματική Κρίση

Το Εσπερινό ΓΕΛ και Εσπερινό Γυμνάσιο Πολυγύρου διοργανώνουν την

Τρίτη 23 Απριλίου, 19:00 στο Επιμελητήριο Χαλκιδικής στον Πολύγυρο

                     Εκδήλωση – Συζήτηση με θέμα:

«ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ, ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ

ΣΤΑ ΔΑΣΗ, ΤΟΥΣ ΥΓΡΟΤΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ»

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 

ΟΜΙΛΗΤΕΣ

 Δρ. Κωνσταντινίδης Παύλος: τ. Τακτικός ερευνητής του Ινστιτούτου Δασικών Ερευνών Θεσ/νίκης.

Δρ. Φυτώκα Ελένη: Υπεύθυνη Απογραφής Φυσικών Περιοχών. Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας / Ελληνικό Κέντρο Βιοτόπων Υγροτόπων.

Δρ. Παρλιάρη Δάφνη: Τμ. Φυσικής Περιβάλλοντος ΑΠΘ. Επιστημονική συνεργάτιδα στο εργαστήριο Φυσικής της ατμόσφαιρας του ΑΠΘ.

Ο Σύλλογος Καθηγητών και οι μαθήτριες και μαθητές του Εσπερινού ΓΕΛ και Εσπερινού Γυμνασίου Πολυγύρου διοργανώνουν την εκδήλωση, επιδιώκοντας την ενημέρωση των κατοίκων του Νομού Χαλκιδικής με εισηγήσεις επιστημόνων για αυτό το κρίσιμο και επίκαιρο περιβαλλοντικό πρόβλημα. Στοχεύουμε, ιδιαίτερα, στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τις επιπτώσεις στην ποιότητα της καθημερινής ζωής στην περιοχή μας, ώστε να εφαρμόσουμε πρακτικές προσαρμοσμένες στις νέες περιβαλλοντικές συνθήκες.


Φόρτωση PDF…

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια, Α΄, Β΄, Γ΄ τάξη ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη εσπερινού, (ΓΕ.Λ. Στην κατηγορία των ΓΕ.Λ. ανήκουν και τα Πρότυπα, Πειραματικά, Καλλιτεχνικά, Μουσικά και Διαπολιτισμικά Σχολεία. /ΕΠΑ.Λ./Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές (https://e-eggrafes.minedu.gov.gr ).

Διαβάστε τις οδηγίες στο παρακάτω αρχείο:

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΏΝ ΤΟ ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-25

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση