Διοργανώθηκε και φέτος στο σχολείο μας με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών κας Κυρκοπούλου Ελισάβετ και κας Φυτώκα Βασιλικής μια πολύ όμορφη Χριστουγεννιάτικη γιορτή με τη συμμετοχή της χορωδίας του σχολείου και ομάδας μαθητών, που τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια και απάγγειλαν ποιήματα και κείμενα στο πνεύμα των Χριστουγέννων. Το κύριο θέμα αφορούσε το Φως που φέρνει η γέννηση του θεανθρώπου στη ζωή μας. Τη γιορτή παρακολούθησαν συγγενείς των μαθητών μας αλλά και παλιοί απόφοιτοι. Βέβαια από τη γιορτή δεν θα μπορούσε να λείπει και ο Άγιος Βασίλης που μοίρασε δώρα σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς, αλλά και στα παιδιά των μαθητών μας που ήρθαν στη γιορτή.
Η γιορτή έκλεισε με πλούσια εδέσματα που ετοίμασαν οι μαθητές μας.
Παρακάτω παρουσιάζονται φωτογραφίες από τη γιορτή.







