Γιορτάστηκε και φέτος στο σχολείο μας η Ελληνική Επανάσταση του 1821, μια χρονιά ορόσημο καθώς οι πρόγονοί μας ύστερα από 400 χρόνια σκλαβιάς, σήκωσαν το ανάστημά τους ενάντια στην Οθωμανική Αυτοκρατορία. Η γιορτή διοργανώθηκε από τη φιλόλογο κα Σαμαρά Δήμητρα με τη συνδρομή και άλλων εκπαιδευτικών του σχολείου μας. Οι μαθητές παρουσίασαν ένα εξαιρετικό θεατρικό με θέμα την Ελληνική Επανάσταση και απήγγειλαν ποιήματα και ανέγνωσαν ιστορικά κείμενα. Από τη εκδήλωση δεν θα μπορούσε να λείπει και η χορωδία των μαθητών του σχολείου μας, υπό την καθοδήγηση της κας Κυρκοπούλου Έλλης, που τραγούδησαν ηρωικά άσματα μεταξύ των οποίων και τον Θούριο του Ρήγα Φεραίου.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από τη γιορτή καθώς και βίντεο με τα τραγούδια της χορωδίας.
Το πρωί της 22ης Μαρτίου τιμήθηκαν οι ήρωες της επανάστασης του 1821 με την κατάθεση στεφάνου από μαθήτρια του σχολείου μας στο μνημείο των ηρώων στον Πολύγυρο.






















