Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της θεματικής ενότητας «Φροντίζω το Περιβάλλον», οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 συνεργάστηκαν με την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Σοφία-Ελισάβετ Παρασκευοπούλου για τη δημιουργία της ψηφιακής εφαρμογής «Όλοι μαζί για τα ζώα».
Η εφαρμογή δημιουργήθηκε με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με τα ζώα που κινδυνεύουν στην Ελλάδα, προβάλλοντας παράλληλα τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συμβάλουμε στην προστασία τους και τη σημασία του εθελοντισμού.
Οι μαθητές/τριες αναζήτησαν πληροφορίες, συγκέντρωσαν υλικό και συμμετείχαν στον σχεδιασμό της εφαρμογής, αναπτύσσοντας παράλληλα τις ψηφιακές και περιβαλλοντικές τους δεξιότητες.
Σας προσκαλούμε να επισκεφθείτε την εφαρμογή και να γνωρίσετε από κοντά το αποτέλεσμα της προσπάθειας των μαθητών μας:
- αρχική οθόνη
- οθόνη πληροφοριών
- qrcode εφαρμογής



