«Όλοι μαζί για τα ζώα» – Ψηφιακή εφαρμογή από το Γ1

0

Συγγραφέας: ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ | Κατηγορία Ανακοινώσεις, Γενικά, Δραστηριότητες, Πληροφορική | , στις 25-06-2026

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της θεματικής ενότητας «Φροντίζω το Περιβάλλον», οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 συνεργάστηκαν με την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Σοφία-Ελισάβετ Παρασκευοπούλου για τη δημιουργία της ψηφιακής εφαρμογής «Όλοι μαζί για τα ζώα».

Η εφαρμογή δημιουργήθηκε με σκοπό την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με τα ζώα που κινδυνεύουν στην Ελλάδα, προβάλλοντας παράλληλα τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συμβάλουμε στην προστασία τους και τη σημασία του εθελοντισμού.

Οι μαθητές/τριες αναζήτησαν πληροφορίες, συγκέντρωσαν υλικό και συμμετείχαν στον σχεδιασμό της εφαρμογής, αναπτύσσοντας παράλληλα τις ψηφιακές και περιβαλλοντικές τους δεξιότητες.

Σας προσκαλούμε να επισκεφθείτε την εφαρμογή και να γνωρίσετε από κοντά το αποτέλεσμα της προσπάθειας των μαθητών μας:

Όλοι μαζί για τα ζώα

 

Δράση ευαισθητοποίησης για τον διαδικτυακό εκφοβισμό

0

Συγγραφέας: ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ ΕΛΙΣΑΒΕΤ | Κατηγορία Ανακοινώσεις, Γενικά, Πληροφορική | , στις 25-06-2026

Στο πλαίσιο των δράσεων για την ασφαλή και υπεύθυνη χρήση του διαδικτύου, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Ιουνίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τον διαδικτυακό εκφοβισμό (cyberbullying), η οποία σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Παρασκευοπούλου Σοφία-Ελισάβετ σε συνεργασία με τους μαθητές και τις μαθήτριες των τάξεων Ε΄, ΣΤ1 και ΣΤ2.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ τάξης εργάστηκαν συνεργατικά, δημιουργώντας μία κοινή παρουσίαση μέσα από την οποία διερεύνησαν τις μορφές, τις συνέπειες και τους τρόπους αντιμετώπισης του διαδικτυακού εκφοβισμού. Στη συνέχεια παρουσίασαν το έργο τους στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄, Δ΄ και ΣΤ΄ τάξης, συμβάλλοντας στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση ολόκληρης της σχολικής κοινότητας.

Σημαντική ήταν και η συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών του ΣΤ1, οι οποίοι δημιούργησαν πρωτότυπες αφίσες με μηνύματα κατά του διαδικτυακού εκφοβισμού. Οι αφίσες αναρτήθηκαν στην είσοδο της αίθουσας εκδηλώσεων, ενώ παράλληλα προβάλλονταν σε οθόνη πριν από την έναρξη της εκδήλωσης.

Η δράση ολοκληρώθηκε με ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων μέσω Kahoot!, στο οποίο συμμετείχαν όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες με τη χρήση tablet ανά τμήμα. Συνεργάστηκαν, απάντησαν στις ερωτήσεις και έλεγξαν τις γνώσεις που αποκόμισαν από την παρουσίαση με έναν ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο. Οι ερωτήσεις είχαν δημιουργηθεί από τους μαθητές και τις μαθήτριες του ΣΤ2, οι οποίοι ανέλαβαν και την εκφώνησή τους.

Η συγκεκριμένη δράση αποτέλεσε ένα εξαιρετικό παράδειγμα συνεργασίας μεταξύ διαφορετικών τάξεων του σχολείου, ενισχύοντας την ενημέρωση, την κριτική σκέψη και την υπεύθυνη ψηφιακή συμπεριφορά των μαθητών.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή, τη δημιουργικότητα και τον ενθουσιασμό τους!

AFISESIMG 20260608 120222 IMG 20260608 120236 IMG 0eb5a9d56552ee88f873351abedfb6ba V IMG 14f1a1e935089b2266a6ed085dfd10ff V IMG 98d7b45c28ad25558aa395f69962acbc V IMG 0992ff57e18ed6335e7ae73f28c588c9 V IMG 8201e76029ee4194aef14a703253b5a0 Vkahoot

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση