23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 05-01-2022

23 Δεκεμβρίου 2021!Η τελευταία μέρα αυτή της  χρονιάς  έκλεισε με κάλαντα ,χριστουγεννιάτικα τραγούδια που αντηχούσαν παντού στο σχολείο καθώς και όμορφες κατασκευές και σχετικά παιχνίδια. Όλοι οι μαθητές των τμημάτων μαζί με τη μουσικό του σχολείου κ.Αχτσηβασίλη Μαρία έψαλαν τα κάλαντα δίπλα στο χριστουγεννιάτικο δέντρο ,καθώς και μαθητές  από διάφορα τμήματα  επισκέφτηκαν το γραφείο του κ.διευθυντή  και άλλα τμήματα για κάλαντα και για ανταλλαγή ευχών.      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.

 

IMG 24c3a45b06c86a1f3ac5a3b84f3baf66 VIMG a3525c148701626dd67d07650c8b3771 V IMG faeef365959d0d78e5b3358e4015a608 V 20211223 090448 1

20211223 092003  IMG 6473bebd554dfc7b1e60c0c348257ef3 V 1

ΔΡΑΣΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 22-12-2021

Στις 14 Δεκεμβρίου τα παιδιά του 3ου Δημοτικού Σχολείου  Επανομής και συγκεκριμένα οι τάξεις Β ,Γ, Δ  Δημοτικού είχαν την ευκαιρία να διαβάσουν την χειμωνιάτικη ιστορία ΄΄ Ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει΄΄ του Μάνου Κοντολέων , εκδόσεις Πατάκη στα πλαίσια της δράσης φιλαναγνωσίας που πραγματοποιήθηκε από την εθελόντρια της Δημοτικής Βιβλιοθήκης του Δήμου Θερμαϊκού,κ.Ανδρεοπούλου Κωνσταντίνα.

Η οποία εξιστορεί,μέσα από τις περιπέτειες του χιονάνθρωπου , τον κύκλο του νερού.

Με αφορμή αυτό το βιβλίο  έγινε λόγος  για τα καιρικά φαινόμενα του χειμώνα και  μέσω πειραμάτων τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με το φαινόμενο της  τήξης και πήξης.Τέλος, έφτιαξαν το δικό τους  τεχνικό χιόνι με απλά υλικά!

 

Viber 2021 12 15 11 04 54 776Viber 2021 12 17 21 10 11 937  image13 1

IMG 20211214 102634 1IMG c152b0246fdd1a129be8735df19e5d83 V  Viber 2021 12 17 21 10 14 112

 

 

Viber 2021 12 15 11 04 51 315yourimage 1IMG 5673dbd25e436133fab3eefdf8d42319 V

 

ΓΥΜΝΑΣΤΡΑΔΑ 2021

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 27-06-2021

Την τελευταία εβδομάδα της φετινής σχολικής χρονιάς διοργανώθηκε η Γυμναστράδα 2021 με συμμετοχή όλων των τάξεων του σχολείου.Οι μαθητές κάθε τμήματος ετοίμασαν τα εμβλήματά τους και τα συνθήματά τους με πολλή όρεξη με τη βοήθεια των δασκάλων τους ,της  κ.Γραββάνη,εκπαιδευτικό  των εικαστικών και με την ενθάρρυνση και καθοδήγηση των γυμναστών κ.Βαρσαμά και κ.Μπάκα πήραν μέρος ως εξής:
Την  Τρίτη 22 Ιουνίου  2021 τα τμήματα  Α1 και Α2 με παιχνίδι επιδεξιότητας και στη συνέχεια τα τμήματα Ε1 και Ε2 με αγώνα χειροσφαίρισης.

 

Την Τετάρτη 23 Ιουνίου τα τμήματα Β1 και Β2 με παιχνίδι επιδεξιότητας και στη συνέχεια τα τμήματα Στ1 και Στ2 με αγώνα καλαθοσφαίρισης.

     

Την Πέμπτη 24 Ιουνίου τα τμήματα Γ1 και Γ2 με παιχνίδι επιδεξιότητας και στη συνέχεια τα τμήματα Δ1 και Δ2  με παιχνίδι softball με παραλλαγή.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και την  καλή συνεργασία που υπήρχε.Συγχαρητήρια κυρίως στους γυμναστές μας και σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για την επιτυχή διεξαγωγή της εκδήλωσης αυτής.

Καλό καλοκαίρι σε όλους.Ραντεβού τον Σεπτέμβρη.

Αποχαιρετώντας το Δημοτικό-ΣΤ τάξη

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 27-06-2021

Την Τετάρτη 23 Ιουνίου η Στ τάξη στα πλαίσια των δράσεων για τη  μετάβασή  της στο Γυμνάσιο  συμμετείχε στην παρουσίαση βιβλίου «Στο Γυμνάσιο » της Βούλας Μάστορη  από την εθελόντρια της δημοτικής βιβλιοθήκης κ.Ανδριοπούλου Ντίνα .Οι μαθητές συμμετείχαν σε παιχνίδια-δράσεις στην αίθουσα εκδηλώσεων.

  

 

Στη συνέχεια πήραν μέρος σε τσουβαλοδρομίες και σε παιχνίδια με νερά και παιχνίδια εμπνευσμένα από το survivor καθώς και σε αγώνα μπάσκετ μεταξύ των δύο τμημάτων της Στ στα πλαίσια της Γυμναστράδας 2021 που διοργανώθηκε την τελευταία εβδομάδα στο σχολείο μας.

Καλό καλοκαίρι!Καλή τύχη στο Γυμνάσιο.

Joga bonito,15-6

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 21-06-2021

Όλοι οι μαθητές του σχολείου είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε οργανωμένες αθλητικές εκδηλώσεις και πρωτότυπα παιχνίδια στο αθλητικό κέντρο «Joga Bonito» στην περιοχή του αεροδρομίου την Τρίτη 15 Ιουνίου .Η ευχάριστη διάθεση κι η όρεξη για συμμετοχή επικράτησαν σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος από όλα τα παιδιά, που απείχαν για μεγάλο καιρό από τέτοιου είδους δράσεις.

Δράση φιλαναγνωσίας 1 Ιουνίου «Η Μαίρη Πινέζα»

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 21-06-2021

Η εθελόντρια της Δημοτικής βιβλιοθήκης του Δήμου Θερμαϊκού κ. Ντίνα Ανδριοπόύλου παρουσίασε με έναν δημιουργικό τρόπο το παραμύθι των Ευαγγελίας Τρέσσου και Σούλας Μητακίδου «Η Μαίρη Πινέζα»  .
Οι μαθητές των 3 τάξεων του  Δημοτικού Σχολείου  Α’,Β’ ,Γ’ Δημοτικού είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν με την Μαίρη την Πινέζα σε μέρη μοναδικά!!!Αφού διάβασαν  το παραμύθι, προσπάθησαν να ζωγραφίσουν  την δική τους Πινέζα.
Άνοιξαν  τον χάρτη Γεωγραφίας και ακολούθησαν βήμα-βήμα την πορεία της Μαίρης-πινεζας.
Ζωγράφισαν  κι  έγραψαν που θα μπορούσε να είχε ταξιδέψει Μαιρη-πινεζα αν  μια μέρα σκαλωνοταν στο παπούτσι των παιδιών!!!
Τέλος έψαξαν  στο χώρο να βρουν  που μπορεί να είχε κρυφτεί…
                                                            

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 3ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΠΑΝΟΜΗΣ

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 12-05-2021

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

 

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 3ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΠΑΝΟΜΗΣ

 

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ Δ/ΝΣΗ ΠΕ ΑΝ. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΚΩΔΙΚΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΥΠΑΙΘ 9190910

 

 

 

                                                                           ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 70-ΤΚ 57 500-ΕΠΑΝΟΜΗ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2392043206
Email: mail@3dim-epanom.thess.sch.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΕ 70
ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ: ΜΑΡΚΟΥ ΔΑΦΝΗ ΠΕ 70
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ: ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΚΟΣΜΑΣ

 

 

 

 

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ του 3ου  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΕΠΑΝΟΜΗΣ

Ο κανονισμός λειτουργίας του 3ου ΔΣ Επανομής συντάχθηκε με ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων με τη συμμετοχή Εκπροσώπων του Συλλόγου Γονέων και εκπροσώπου του Δήμου Θερμαϊκού και ισχύει για το σχολικό έτος 2020-21.

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ-ΣΚΟΠΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αποσκοπεί στην εφαρμογή των κανόνων του σχολείου από όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία του σχολείου, στηρίζεται στην κείμενη νομοθεσία (Ν. 1566/1985 ΦΕΚ 167/30.09/1985, Υ.Α Φ.353.1/324/105657/2002 ΦΕΚ 1340/16.10/2002, ΠΔ. 79/2017(ΦΕΚ 109/01.08.2017, Εγκ. Φ7/118240 /Δ1/2020  Λειτουργία Δημοτικών Σχολείων 2020-21, Άρθρο 37 Ν. 4692/2020 ΦΕΚ111/12.6.2020, ΥΑ 13423/ΓΔ4/2021 ΦΕΚ 491/9.2.2021) και έχει ως στόχο να προάγει την ένταξη των μαθητών στην σχολική κοινότητα μέσα από κανόνες, υποχρεώσεις και δικαιώματα.

Με τον όρο «σχολικός κανονισμός» εννοούμε το σύνολο των όρων και των κανόνων που αποτελούν προϋποθέσεις για να πραγματοποιείται ανενόχλητα, μεθοδικά και αποτελεσματικά το έργο του σχολείου. Οι συνθήκες αυτές πρέπει να αποβλέπουν στη διαμόρφωση ενός παιδαγωγικού και διδακτικού κλίματος το οποίο θα εξασφαλίζει τη συνεργασία των μελών της σχολικής κοινότητας, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις, με αμοιβαίο σεβασμό, με ανοχή και αναγνώριση. Στο πλαίσιο αυτό ο όρος «σχολική πειθαρχία» αποκτά δημοκρατικό περιεχόμενο και αναδεικνύεται σε βασικό ποιοτικό στοιχείο του σύγχρονου δημοκρατικού σχολείου. (ΥΠΑΙΘ)

Επίσης στοχεύει  στην προώθηση του Κοινοτικού Δημοκρατικού Σχολείου,  την κοινωνική δικαιοσύνη, την ισότητα εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων, την υποστήριξη οικογενειών, την σύνδεση με την τοπική κοινότητα, την ολιστική ανάπτυξης μονάδας, και τη βελτίωση ψυχοκοινωνικής ευεξίας των εμπλεκομένων στη μάθηση.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ-ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων ως κυρίαρχο όργανο του σχολείου προβαίνει στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς στον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, τις δράσεις, τα καινοτόμα προγράμματα, την συνεργασία με φορείς στα πλαίσια του ανοιχτού και κοινοτικού σχολείου και την λήψη μέτρων για την υποστήριξη των μαθητών/τριών με μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς.

Οι σχέσεις μεταξύ των εκπαιδευτικών θα πρέπει να διέπονται από σεβασμό, ειλικρίνεια, συνεργασία και υποστηρικτική διάθεση.

Ο ρόλος του Διευθυντή του σχολείου θα είναι διοικητικός, εκπαιδευτικός και υποστηρικτικός σε κάθε δράση που προγραμματίζεται από το Σύλλογο Διδασκόντων. Επίσης θα στηρίζει κάθε προσπάθεια συνεργασίας με το Σύλλογο Γονέων και με εξωσχολικούς φορείς στα πλαίσια του ανοιχτού-κοινοτικού σχολείου.

Το βοηθητικό προσωπικό θα εργάζεται στις ώρες που προβλέπονται από τη νομοθεσία και θα δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην ενδελεχή καθαριότητα όλων των χώρων του σχολείου (αίθουσες, διάδρομοι, τουαλέτες, αυλή) και ιδιαίτερα στην απολύμανση όλων των επιφανειών που αγγίζουν οι μαθητές/τριες ανά διάλειμμα.

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

  • Το κουδούνι χτυπά στις 8:15 π.μ για την πρωινή προσευχή. Τα παιδιά μπορούν να έρχονται στο σχολείο από τις 8:00 π.μ. (εφόσον δεν παρακολουθούν την πρωινή ζώνη του ολοήμερου) και να βρίσκονται κάτω από την  επίβλεψη των δασκάλων υπηρεσίας. Η είσοδος τους στο σχολείο νωρίτερα εγκυμονεί κινδύνους σχετικά με την ασφάλειά τους.
  • Αφήνετε τα παιδιά στην είσοδο της αυλής.  Συνοδέψτε τα στην είσοδο του κτηρίου μόνο εφόσον υπάρχει σοβαρός λόγος (ασθένεια, δυσμενείς καιρικές συνθήκες, κ.α). Μετά την πρωινή προσευχή, η πόρτα κλειδώνει στις 08:20΄ και παραμένει κλειδωμένη μέχρι τη λήξη των μαθημάτων (13:15΄ για  το πρωινό πρόγραμμα και 15:00΄  ή  16:00΄ για το απογευματινό).
  • Μετά το χτύπημα του πρωινού κουδουνιού  και το κλείδωμα της κεντρικής εισόδου της αυλής, δεν επιτρέπεται η είσοδος στο σχολείο σε κανέναν αδικαιολόγητα.  Όποιος καθυστερεί για συγκεκριμένο σοβαρό λόγο, χτυπά το θυροτηλέφωνο και του ανοίγει  ο  Διευθυντής. Σε περίπτωση ανάγκης,  ο γονέας εισέρχεται  στο σχολείο μόνο μετά  από τηλεφωνική συνεννόηση  με τον Διευθυντή  του  σχολείου.
  • Πριν την πρωινή προσευχή οι μαθητές/τριες μπαίνουν στο σχολείο,  αφήνουν τις τσάντες τους έξω από τις αίθουσες διδασκαλίας και εξέρχονται στην κεντρική αυλή του σχολείου αμέσως. Δεν τριγυρνάνε άσκοπα μέσα στο κτήριο. Σε περίπτωση βροχής οι μαθητές/τριες κατευθύνονται απευθείας στις τάξεις τους.
  • Οι γονείς θα πρέπει να παραλαμβάνουν τα παιδιά τους με τη λήξη των μαθημάτων στις 13:15΄.  Για όσους γονείς καθυστερήσουν να έρθουν να παραλάβουν τα παιδιά τους στις 13:15  θα πρέπει να γνωρίζουν ότι μετά τις 13:20΄,  για λόγους ασφάλειας, η πόρτα κλειδώνει και τα παιδιά πηγαίνουν στο ολοήμερο σχολείο. Θα χτυπάνε το κουδούνι και θα τα παραλαμβάνουν από τον εκπαιδευτικό της εφημερίας του ολοημέρου.
  • Το ολοήμερο λειτουργεί με τους ίδιους κανόνες. Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί μεριμνούν για την εκτέλεση των διδακτικών αντικειμένων, την επίβλεψη την ώρα της σίτισης και των διαλειμμάτων. Οι γονείς οφείλουν να είναι έγκαιρα στο σχολείο κατά τις ώρες αποχώρησης των μαθητών/τριών.
  • Δεν επιτρέπεται στους μαθητές να φέρνουν στο σχολείο κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονικά παιχνίδια. Το διδακτικό προσωπικό θα ειδοποιήσει τους γονείς σε περίπτωση ανάγκης. Επίσης  να αποφεύγουν να έχουν μαζί τους πολύτιμα αντικείμενα.
  • Οι μαθητές δεν  φέρνουν στο σχολείο μπάλες. Μπάλες θα δίνουν μόνο οι γυμναστές/στριες. Μπορούν όμως να φέρνουν επιτραπέζια  παιχνίδια,  ή οποιοδήποτε  άλλο παιχνίδι δε δημιουργεί κινδύνους  για  τους ίδιους και  τους συμμαθητές τους.
  • Οι μαθητές και οι μαθήτριες είναι σημαντικό να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην ατομική τους υγιεινή (καθαρά ρούχα, να κάνουν τακτικό έλεγχο για ψείρες, να πλένουν πάντα τα χέρια τους μετά την τουαλέτα, κ.ά.).
  • Πρέπει οι μαθητές να φροντίζουν για την καθαριότητα των αιθουσών και της αυλής και να μην πετάνε τα σκουπίδια κάτω, αλλά πάντοτε στους κάδους σκουπιδιών.
  • Όλοι οι μαθητές πρέπει να βγαίνουν στα διαλείμματα, φροντίζοντας να παίρνουν το φαγητό και το νερό τους. Οι αίθουσες θα παραμένουν κλειδωμένες κατά τη διάρκεια του διαλείμματος.
  • Οι μαθητές/τριες χρησιμοποιούν τις τουαλέτες του σχολείου χωρίς να συνωστίζονται και μόνο όταν υπάρχει ανάγκη και κάνουν σωστή χρήση του νερού και των χαρτικών-καθαριστικών για την απολύμανση των χεριών τους. Δεν επιτρέπεται να εισέρχονται ομαδικά και να συζητούν εντός του συγκεκριμένου χώρου.
  • Οι μαθητές/τριες θα πρέπει να εκτελούν όλες τις εργασίες τους στο σχολείο κατά το πρωινό πρόγραμμα, να είναι προσεκτικοί στα μαθήματα και να έρχονται διαβασμένοι/ες την επόμενη ημέρα εκτελώντας και όλες τις εργασίες που έχουν για το σπίτι.
  • Οι μαθητές/τριες αξιολογούνται καθημερινά με βάση τη συμμετοχή τους στο μάθημα, την προσοχή που επιδεικνύουν, την επίλυση των ασκήσεων και τη γενικότερη συμπεριφορά τους. Λαμβάνουν θετικά σχόλια και ενθαρρύνονται πάντα για να προσπαθούν να γίνονται καλύτεροι/ες τόσο στα μαθήματα όσο και στη συμπεριφορά τους.

 

 

ΦΟΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

  • Οι μαθητές θα πρέπει να μην απουσιάζουν από το σχολείο χωρίς σοβαρό λόγο. Η ελλιπής φοίτηση οδηγεί σε φτωχά μαθησιακά αποτελέσματα και μπορεί να οδηγήσει σε επανάληψη της ίδιας τάξης.
  • Οι μαθητές επιβάλλεται να παίζουν χωρίς να τσακώνονται ή να χειροδικούν ή να ασκούν οποιουδήποτε είδους βία (λεκτική, σωματική, ψυχολογική, διαδικτυακή) προς τους συμμαθητές τους. Η βία απαγορεύεται κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες και τιμωρείται αυστηρά. Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν οφείλουν να απευθύνονται στους εφημερεύοντες δασκάλους που βρίσκονται στο προαύλιο και στο διάδρομο του ισογείου.
  • Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων η συμπεριφορά των μαθητών θα πρέπει να είναι ευγενική και κόσμια προς δασκάλους και συμμαθητές.
  • Δεν θα πρέπει να προσβάλλουν τους συμμαθητές τους για λόγους σωματικούς (π.χ. για το ύψος ή το βάρος τους), εθνικούς (π.χ. για την καταγωγή τους από άλλη χώρα), θρησκευτικούς (π.χ. τους μουσουλμάνους) ή φυλετικούς (π.χ. χρώμα δέρματος, μαλλιών).
  • Δεν θα πρέπει να διαδίδουν φήμες ούτε να αποκλείουν συμμαθητές τους από ομαδικές δράσεις του σχολείου παρακινώντας και άλλους να κάνουν το ίδιο ή να τους ειρωνεύονται και να τους ασκούν κακόβουλη κριτική.
  • Δεν θα πρέπει να προβαίνουν σε χρήση ή φθορά πραγμάτων συμμαθητών τους που δεν τους ανήκουν.
  • Θα πρέπει να βοηθούν τους μαθητές των μικρών τάξεων στα προβλήματα που τυχόν αντιμετωπίζουν (π.χ. να τους δίνουν χώρο για παιχνίδι ή αν έχουν τραυματιστεί) και τους νέους μαθητές του σχολείου δείχνοντάς τους ότι είναι καλοδεχούμενοι στο νέο περιβάλλον.
  • Θα πρέπει να συμπεριφέρονται φιλικά σε όλους τους συμμαθητές τους και να προστατεύουν ενεργητικά όσους δέχονται πειράγματα ή άλλου είδους βία καταγγέλλοντας στους δασκάλους αυτούς τους μαθητές που συμπεριφέρονται με άσχημο τρόπο.
  • Θα πρέπει να φροντίζουν να κρατούν καθαρά τα σχολικά τους βιβλία και τετράδια και να έχουν τα απαραίτητα για το καθημερινό πρόγραμμά τους φροντίζοντας να μην τα ξεχνούν.
  • Δεν επιτρέπεται η κατανάλωση τροφών, αναψυκτικών, νερού ή τσίχλας την ώρα του μαθήματος.
  • Δεν επιτρέπεται να σηκώνονται από τις θέσεις τους χωρίς άδεια ή να συνομιλούν δυνατά κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
  • Δεν επιτρέπεται να τρέχουν στους διαδρόμους του σχολείου ούτε να κατεβαίνουν πηδώντας τις σκάλες.
  • Οι μαθητές φροντίζουν να πετούν τα σκουπίδια τους στους κάδους και όσα ανακυκλώνονται στους ειδικούς κάδους, ώστε οι τάξεις και το σχολείο να είναι καθαρά.
  • Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος όλοι οι μαθητές βγαίνουν στο προαύλιο. Δεν επιτρέπεται η παραμονή τους στις αίθουσες ή στους διαδρόμους. Σε περίπτωση κακοκαιρίας παραμένουν στους διαδρόμους του σχολείου, στο χώρο του ισογείου η Α΄- Β΄-Γ΄ Τάξη και στον πρώτο όροφο η Δ΄- Ε΄- ΣΤ΄ Τάξη. Κανένας/καμία δε μένει μέσα στην αίθουσα μόνος/η του.
  • Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος ή τις ώρες που παραμένουν στο Ολοήμερο τμήμα δεν επιτρέπεται να εισέρχονται σε άλλες αίθουσες ή βοηθητικούς χώρους του σχολείου (π.χ. αποθήκες) ούτε να γράφουν ή να ζωγραφίζουν άσκοπα στους πίνακες.
  • Μόλις χτυπήσει το κουδούνι για έξοδο οι μαθητές δεν σηκώνονται ούτε αποχωρούν χωρίς την άδεια του/της δασκάλου/ας τους.
  • Όταν το κουδούνι χτυπήσει για μάθημα, προσέρχονται γρήγορα στην αίθουσα χωρίς να τρέχουν ή να τσακώνονται κάθονται στις θέσεις και περιμένουν ήσυχα τον δάσκαλο χωρίς να περιφέρονται στους διαδρόμους ή να φωνάζουν.
  • Η προστασία του σχολικού κτηρίου και της περιουσίας του είναι υπόθεση όλων μας. Οι μαθητές οφείλουν να προσέχουν τα έπιπλα και τις εγκαταστάσεις του σχολείου. Κάθε καταστροφή εκτός από τη δυσκολία και το κόστος αποκατάστασης ασχημίζει και υποβαθμίζει το χώρο που ζουν και λειτουργούν καθημερινά.
  • Χρησιμοποιούν μόνο τις τουαλέτες των μαθητών σύμφωνα με το φύλο τους και τηρούν τους στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής (π.χ. τα χαρτιά στους κάδους, τακτικό πλύσιμο χεριών, κλείσιμο της βρύσης). Δεν εισέρχονται σε τουαλέτες άλλου φύλου ούτε σε αυτές των εκπαιδευτικών για κανένα λόγο.
  • Οι μαθητές δεν γράφουν ούτε χαράζουν τους τοίχους και τα θρανία του σχολείου.
  • Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο αντικείμενα πολύτιμα ή επικίνδυνα.
  • Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να φέρνουν στο σχολείο σε έντυπη ή ψηφιακή μορφή υλικό με πολιτικό, αναρχικό, προκλητικό ή ανήθικο περιεχόμενο.
  • Η χρήση και κατοχή κινητών τηλεφώνων και άλλων μέσων καταγραφής εικόνας και ήχου δεν επιτρέπεται στο χώρο του σχολείου.
  • Δεν αποχωρούν ποτέ από το χώρο του σχολειού χωρίς άδεια του δασκάλου τους.
  • Ενημερώνουν άμεσα τον δάσκαλο τους αν ενοχληθούν από κάποιον ενήλικα εντός του σχολείου.
  • Το κάπνισμα, το αλκοόλ ή άλλες ουσίες απαγορεύονται στο σχολείο.
  • Δεν επιτρέπεται η κατάληψη χώρων του σχολείου.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Είναι αυτονόητο ότι οι ποινές ως εξωτερικό κίνητρο έχουν φτωχά αποτελέσματα στην αλλαγή της συμπεριφοράς των μαθητών και, ως εκ τούτου, για την Παιδαγωγική δεν προκρίνονται παρά ως η έσχατη επιλογή των εκπαιδευτικών. Εντούτοις, οι μαθητές πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι κάθε πράξη τους έχει κάποιες επιπτώσεις ανάλογα με τη σοβαρότητά της, ώστε να μάθουν να αναλαμβάνουν την ευθύνη των επιλογών τους και να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες.

Στο παιδαγωγικό αυτό πλαίσιο οι ποινές που μπορεί να επιβληθούν είναι οι:

α. Παρατήρηση

β. Επίπληξη

γ. Παραπομπή στον διευθυντή

δ. Ενημέρωση γονέων

ε. Ενημέρωση Συλλόγου Διδασκόντων

στ. Ενημέρωση Σχολικού Συμβουλίου

ζ. Αλλαγή τμήματος

η. Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

  • Η συμπεριφορά των μαθητών/τριών κατά τη διάρκεια του διαλείμματος θα είναι κόσμια, με σεβασμό στους συμμαθητές και τις συμμαθήτριές τους, καθώς και στους εκπαιδευτικούς της εφημερίας.
  • Επίσης η συμπεριφορά των μαθητών/τριών μέσα στην τάξη θα πρέπει να συνάδει με τους κανόνες του σχολείου. Σε περίπτωση παραβατικής συμπεριφοράς θα γίνεται σε πρώτο στάδιο παρατήρηση από τον/την εκπαιδευτικό της τάξης (ή τον/την εφημερεύοντα στα διαλείμματα). Σε δεύτερο στάδιο θα γίνεται παρατήρηση και από τον διευθυντή και θα ενημερώνεται ο γονέας του/της μαθητή μαθήτριας. Σε τρίτο στάδιο θα καλείται ο γονέας στο σχολείο για συζήτηση και εύρεση λύσης.
  • Θα αξιοποιούνται οι υποστηρικτικοί θεσμοί εντός σχολείου (ΤΕ, ΕΔΕΑΥ, Εκπόνηση βραχυχρόνιων προγραμμάτων παρέμβασης), αλλά και συνεργασία με υποστηρικτικούς θεσμούς όπως, ο Συντονιστής ΕΕ και το ΚΕΣΥ
  • Τα παιδιά δεν μπαίνουν ανεξέλεγκτα στο γραφείο των δασκάλων ή του  Διευθυντή. Στα διαλείμματα οι μαθητές απευθύνονται στο δάσκαλο υπηρεσίας και δεν πάνε στο γραφείο.
  • Ο γονέας σε περίπτωση προβλήματος  απευθύνεται αρχικά   στους εκπαιδευτικούς τους οποίους αφορά το θέμα. Αν κριθεί αναγκαίο ενημερώνεται και  ο Διευθυντής  του  σχολείου.

 

 

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

  • Οι εκπαιδευτικοί επιτελούν έργο υψηλής κοινωνικής ευθύνης. Στο έργο τους περιλαμβάνεται η εκπαίδευση, η διδασκαλία και η διαπαιδαγώγηση των μαθητών. Ακόμη ο ρόλος του εκπαιδευτικού μέσα στη σχολική κοινότητα είναι ηγετικός και η επίδρασή του καθοριστική. Εκτός από τη διδασκαλία των μαθημάτων, διαπαιδαγωγεί με το παράδειγμα και την καθημερινή του παρουσία. Επομένως οι υποχρεώσεις του δεν περιορίζονται μόνο στην άρτια επιστημονική του κατάρτιση και στην αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας του. Επεκτείνονται και πολύ πέρα από αυτά.
  • Προσέρχονται έγκαιρα στο σχολείο και δεν παραβιάζουν το χρόνο έναρξης και λήξης των μαθημάτων.
  • Παρίστανται στην πρωινή προσευχή των μαθητών και φροντίζουν για την ευταξία της τάξης τους.
  • Με το χτύπημα του κουδουνιού οδεύουν προς τις αίθουσες διδασκαλίας.
  • Δεν επιτρέπουν την έξοδο μαθητή από την αίθουσα για οποιονδήποτε λόγο πλην εξαιρετικής ολιγόλεπτης περίπτωσης.
  • Μαθητής που απομακρύνεται από το διδάσκοντα για παιδαγωγικούς λόγους αποστέλλεται στη Διεύθυνση. Στο διάλειμμα ο διδάσκων ενημερώνει τη Διεύθυνση για τη συμπεριφορά του μαθητή
  • Ενημερώνουν τους γονείς και κηδεμόνες για το ήθος και την επίδοση των μαθητών τόσο ιδιαιτέρως όσο και ομαδικά σε τακτική βάση και σε ημέρες και ώρες που καθορίζουν και κοινοποιούν από την αρχή του σχολικού έτους και πάντως απαραίτητα τουλάχιστον μία φορά κάθε μήνα.
  • Επιμελούνται την ποιοτική διδασκαλία των αντικειμένων τους, με τη χρήση κατάλληλων εποπτικών μέσων και Η/Υ.
  • Σέβονται απόλυτα το χρόνο διαλείμματος των μαθητών.
  • Προσέχουν το ύφος και τη μορφή της γλώσσας που χρησιμοποιούν και συμπεριφέρονται με σεβασμό προς τους μαθητές.
  • Προσέρχονται στο σχολείο με κόσμια εμφάνιση.
  • Κατά τη διάρκεια του μαθήματος έχουν απενεργοποιημένα τα κινητά τους τηλέφωνα.
  • Απαγορεύεται να καπνίζουν στο σχολικό χώρο.
  • Οι διδάσκοντες την τελευταία ώρα του προγράμματος προτρέπουν τους μαθητές να τοποθετούν τις καρέκλες επάνω στα θρανία, για να διευκολύνεται ο καθαρισμός. Αποχωρούν τελευταίοι από την τάξη την ώρα της λήξης.
  • Οφείλουν, και όταν ακόμη δεν είναι εφημερεύοντες, να ελέγχουν τους μαθητές, όταν αντιλαμβάνονται οποιαδήποτε εκτροπή τους.
  • Φροντίζουν για την ασφάλεια των μαθητών και την τήρηση της τάξης κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο σχολείο και κατά την πραγματοποίηση εκδηλώσεων, που γίνονται με ευθύνη του σχολείου.
  • Εξασφαλίζουν την ευταξία μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας και στο σχολικό χώρο με τήρηση των κανόνων δημοκρατικής συμπεριφοράς. Παράλληλα προσπαθούν να ευαισθητοποιήσουν τους μαθητές σε θέματα που αφορούν την καθαριότητα, την υγιεινή και την αισθητική του χώρου στον οποίο φοιτούν.
  • Καλλιεργούν συνειδητά το αίσθημα της αυτοπειθαρχίας και της κοινωνικής συνείδησης στους μαθητές.
  • Σέβονται την προσωπικότητα, τις ιδιαίτερες ανάγκες και τις κοινωνικές, πολιτιστικές, θρησκευτικές ή φυλετικές ιδιαιτερότητες του μαθητή.
  • Η δίκαιη συμπεριφορά του εκπαιδευτικού πρέπει να επιβεβαιώνεται καθημερινά στην πράξη με τα εξής στοιχεία:

α. τρόπος αντιμετώπισης του μαθητή

β. τρόπος αξιολόγησης και βαθμολόγησης

γ. τρόπος με τον οποίον εκτονώνει τις εντάσεις, που παρουσιάζονται στο τμήμα.

δ. η αποφασιστικότητα με την οποία αντιμετωπίζονται οι δυσλειτουργίες

ε. προβλήματα που μπορούν να αντιμετωπιστούν μέσα στο τμήμα δεν πρέπει να μεγεθύνονται φθάνοντας μέχρι τη Διεύθυνση.

  • Σε περίπτωση συμμετοχής σε απεργία ή στάση εργασίας ενημερώνουν τη Δ/νση του σχολείου από την προηγούμενη ημέρα ή αυθημερόν πριν από τις 8 πμ. Σε περίπτωση μη ενημέρωσης θα θεωρούνται απόντες.
  • Αναφέρουν στον Διευθυντή του σχολείου κάθε υποψία που έχουν για τυχόν οικογενειακή κακοποίηση μαθητή και φροντίζουν να ενημερώνονται για άλλα προβλήματα υγείας ή ιδιαιτερότητες των μαθητών τους.
  • Φροντίσουν να ενημερώνονται για την οικονομική και κοινωνική κατάσταση των οικογενειών των μαθητών τους.
  • Τηρούν την απαραίτητη εχεμύθεια σχετικά με τις αποφάσεις και συζητήσεις στον Σύλλογο Διδασκόντων για τις επιδόσεις ή τη συμπεριφορά των μαθητών και για κάθε άλλο θέμα που αφορά συμβάντα στον χώρο του σχολείου.
  • Αξιοποιούν τη σχολική ιστοσελίδα με τους μαθητές τους και για επικοινωνία με τους γονείς έχοντας την ευθύνη για ό,τι αναρτούν σε αυτή.
  • Συνεργάζονται μεταξύ του, ειδικά όταν διδάσκουν στο ίδιο τμήμα, και σέβονται τις απόψεις όλων των συναδέλφων χωρίς να υποτιμούν το διδακτικό αντικείμενο κανενός.
  • Οι εκπαιδευτικοί με την εν γένει συμπεριφορά τους οφείλουν να συνεισφέρουν στη διαμόρφωση ήρεμου, ευχάριστου και συνεργατικού κλίματος μέσα στο σχολείο. Πρέπει να διαθέτουν αξιοπρέπεια και κύρος που συμβιβάζονται με το ρόλο τους. Τις μεταξύ τους σχέσεις είναι απαραίτητο να τις διέπει ο αμοιβαίος σεβασμός και να τις χαρακτηρίζει η ειλικρινής, συναδελφική και ανθρώπινη επικοινωνία. Ανάλογη σχέση συνεργασίας και επικοινωνίας πρέπει επίσης να καλλιεργείται ανάμεσα σε αυτούς και το Διευθυντή του σχολείου.

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

  • Ο Διευθυντής επιβάλλεται να έχει ενεργή συμμετοχή στη ζωή του σχολείου, να έχει άριστη γνώση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και να επιμελείται την εφαρμογή της από όλα τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας.
  • Ειδικότερα:
  • Καθοδηγεί τη σχολική κοινότητα, ώστε να θέσει υψηλούς στόχους και να εξασφαλίσει τις προϋποθέσεις επίτευξής τους για ένα σχολείο λειτουργικό, δημοκρατικό και ανοιχτό στην κοινωνία.
  • Δημιουργεί κλίμα αμοιβαίας κατανόησης και εκτίμησης ανάμεσα σε αυτόν και τους εκπαιδευτικούς και εξασφαλίζει τη συναίνεση και τη συνεργασία.
  • Ασκεί με δικαιοσύνη, σύνεση και δημοκρατικό πνεύμα τα καθήκοντά του παρακινώντας τους εκπαιδευτικούς στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών και ενθαρρύνοντας τους να καινοτομούν στην τάξη.
  • Είναι υπεύθυνος για την ομαλή λειτουργία του σχολείου και το συντονισμό της σχολικής ζωής. Φροντίζει για τη λήψη κάθε μέτρου, το οποίο συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του σχολείου.
  • Έχει την παιδαγωγική ευθύνη για τη διαμόρφωση θετικού, δημοκρατικού κλίματος στο σχολείο και για την ανάπτυξη αρμονικών σχέσεων ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας.
  • Επικοινωνεί με τους μαθητές συχνά και επιτρέπει την πρόσβαση στο Γραφείο του αποφεύγοντας το αυταρχικό στιλ εξουσίας και τη χρήση προσβλητικών εκφράσεων ή υποτιμητικής και απαξιωτικής συμπεριφοράς απέναντί τους.
  • Συνεργάζεται με τους γονείς και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων σε τακτική βάση φροντίζοντας να συγκαλεί κανονικά τις συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων. Είναι υπεύθυνος μαζί με τους εκπαιδευτικούς για την καθαριότητα και αισθητική των χώρων του διδακτηρίου, καθώς και για την προστασία της υγείας και ασφάλειας των μαθητών.
  • Φροντίζει να καλύπτονται οι διδακτικές ώρες σε περίπτωση απουσίας εκπαιδευτικού, τροποποιώντας το ημερήσιο πρόγραμμα διδασκαλίας, αναθέτοντας την κάλυψη του κενού σε διαθέσιμο εκπαιδευτικό ή κατ’ άλλον τρόπο και πάντα μέσα στο γράμμα και το πνεύμα της κείμενης νομοθεσίας.
  • Σε συνεργασία με τους διδάσκοντες καταρτίζει το πρόγραμμα ενημέρωσης των γονέων.
  • Έχει την ευθύνη για τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος με γνώμονα την αποδοτική λειτουργία του.

 

ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

 

  • Οι γονείς και κηδεμόνες οφείλουν να συμπεριφέρονται προς όλους τους εκπαιδευτικούς με τη δέουσα ευγένεια, σοβαρότητα, ευπρέπεια και σεβασμό που επιβάλλει το λειτούργημά τους και ο χώρος του σχολείου.
  • Οι γονείς- κηδεμόνες μπορούν και πρέπει να ενημερώνονται τακτικά (τουλάχιστον μία φορά το μήνα) για την πρόοδο και συμπεριφορά του παιδιού τους από το δάσκαλο της τάξης σε καθορισμένη ημέρα και ώρα τακτικής συνάντησης (οι ώρες έχουν καθοριστεί και έχουν γνωστοποιηθεί στους γονείς ανά τμήμα).
  • Οφείλουν να προσέρχονται στο σχολείο και στο τέλος κάθε τριμήνου, κατόπιν πρόσκλησής τους για τη παραλαβή της βαθμολογίας και για ενημέρωση.
  • Διαβάζουν προσεκτικά όλες τις ανακοινώσεις που μεταφέρουν οι μαθητές και ενημερώνονται για θέματα λειτουργίας του σχολείου.
  • Οφείλουν ακόμη να γνωστοποιούν στο δάσκαλο της τάξης και στη διεύθυνση κάθε ιδιαιτερότητα που αφορά τη σωματική και ψυχική υγεία του μαθητή.
  • Κανένας ενήλικας δεν έχει δικαίωμα να νουθετεί, να επιπλήττει ή να τιμωρεί ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΙΔΙ στο χώρο του σχολείου. Όταν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα, συζητήστε το πρώτα με τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό (του μαθητή που δημιουργεί το πρόβλημα) και στη συνέχεια —αν δεν επιλυθεί— με τον Διευθυντή. Γενικότερα, κανένας ανήλικος ή ενήλικος δεν έχει δικαίωμα να βρίσκεται στο κτήριο ή στο προαύλιο του σχολείου χωρίς να ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς.
  • Σε περίπτωση που κάποιος από τους γονείς του μαθητή δεν έχει την κηδεμονία του οφείλει να ενημερώσει άμεσα το σχολείο.
  • Σε περίπτωση απουσίας μαθητή, και ιδιαίτερα μακροχρόνιας ή επαναλαμβανόμενης, είναι απαραίτητο να ενημερώνεται έγκαιρα το σχολείο. Το τηλέφωνο του σχολείου (23920043206) είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε ενημέρωση. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι οι δάσκαλοι έχουν όλα τα τηλέφωνά σας.
  • Ο γονέας-κηδεμόνας μαθητή/τριας, ο/ηοποίος/α συλλαμβάνεται να προκαλεί βανδαλισμούς στη σχολική περιουσία παραπέμπεται στην αρμόδια σχολική επιτροπή για την αποκατάσταση των ζημιών.
  • Οι γονείς και κηδεμόνες οφείλουν να συμμετέχουν στις συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων και να συνδράμουν στη εύρυθμη λειτουργία τους

 

 

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

  • Με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου θα πρέπει να επιλύονται όλες οι κτηριακές ελλείψεις σε συνεργασία με την σχολική επιτροπή αλλά και τον Σύλλογο Γονέων για την ασφάλεια των μαθητών/τριων, των εκπαιδευτικών αλλά και του βοηθητικού προσωπικού.
  • Λειτουργεί η δανειστική βιβλιοθήκη (ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση) του σχολείου με δανεισμό βιβλίων σε τακτικά χρονικά διαστήματα σε όλους/ες τους/τις μαθητές/τριες του σχολείου. Επίσης θα αξιοποιείται και παιδαγωγικά με παρουσιάσεις λογοτεχνικών βιβλίων, παραμυθιών και διαλέξεων σε συνεργασία με εξωσχολικούς φορείς (Δημοτική Βιβλιοθήκη Επανομής, πρόσκληση συγγραφέων παιδικών βιβλίων κλπ)
  • Όλες οι δράσεις θα αναρτώνται στο ιστολόγιο του σχολείου (blogs.sch.gr/epanomi)

 

Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να διαβάσετε και να συζητήσετε με τα παιδιά σας τον κανονισμό του σχολείου.

ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

  • Οι καθαρίστριες οφείλουν να βρίσκονται στο σχολείο στο καθορισμένο ωράριο τους με την προβλεπόμενη ενδυμασία και να ασκούν σχολαστικά τα καθήκοντά τους.
  • Οι καθαρίστριες οφείλουν να ασφαλίζουν κάθε υλικό που τυχόν μπορεί να βλάψει τους μαθητές και να κρατούν την αποθήκη της πάντα κλειδωμένη.
  • Απευθύνονται στον Διευθυντή για τα τυχόν προβλήματά τους και δέχονται παρατηρήσεις και εντολές για το έργο τους μόνο από αυτόν.
  • Οι εκπαιδευτικοί δεν απευθύνονται στις καθαρίστριες για ό,τι σχετίζεται με το έργο τους αλλά αναφέρουν τις παρατηρήσεις τους στον Διευθυντή για τα περαιτέρω.
  • Οι καθαρίστριες οφείλουν να απευθύνονται στους/στις μαθητές/τριες και τους/τις εκπαιδευτικούς με τον δέοντα σεβασμό και να περιορίζονται αυστηρά στα καθήκοντά τους.

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΜΥΝΑ

  • Τήρηση όλων των μέτρων που προβλέπονται από την Πολιτική Προστασία και τον ΟΑΣΠ.
  • Διενέργεια ασκήσεων σεισμού και εκκένωσης του κτηρίου σε περίπτωση φωτιάς ή άλλων επικίνδυνων φαινομένων, με καθορισμό των αρμοδιοτήτων του Διευθυντή του σχολείου, των εκπαιδευτικών και του βοηθητικού προσωπικού

ΓΕΝΙΚΑ

Ο κανονισμός ισχύει για κανονικές συνθήκες λειτουργίας του σχολείου.

Τα μέτρα τροποποιούνται σχετικά με την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών, την ενημέρωση των γονέων και την  πρωινή προσευχή λόγω των έκτακτων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού covid-19.

 

  • Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Δημ. Σχ. Επανομής.
Τηλ. Επικοινωνίας   Σχολείου:     23920 43206

Ιστοσελίδα σχολείου: blogs.sch.gr/epanomi

 

 

Επανομή  19  Απριλίου  2021

Ο Διευθυντής

Ευαγγελίδης Γεώργιος

Εγκρίνεται

Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου

(οποίος έχει την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου)

 

 

Σιδηρόπουλος Δημήτριος

Ημερομηνία: 20-04-2021

Ο Διευθυντής ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης

 

 

 

 

Μαυρίδης Ανδρέας

Ημερομηνία: 23-04-2021

 

Φτιάχνοντας ένα υγιεινό πρωινό

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 23-01-2021

Την Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021  η Α τάξη πραγματοποίησε στα πλαίσια της Ευέλικτης ζώνης  το πρόγραμμα «Φτιάχνοντας ένα υγιεινό πρωινό».Οι μαθητές  παρασκεύασαν τυρόψωμο ,δοκίμασαν κι άλλες υγιεινές τροφές κι έμαθαν με βιωματικό τρόπο την αξία της σωστής διατροφής για ένα υγιές σώμα.

                

Κουζινομαγειρέματα-Θέατρο Σκιών

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 14-01-2021

 Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης με θέμα «Έθιμα και Παραδόσεις», τα δύο τμήματα της Α’ δημοτικού ξεκίνησαν την έναρξη των μαθημάτων για το νέο έτος 2021 με γλυκιές κατασκευές, σκορπίζοντας αρώματα βανίλιας στο σχολικό χώρο. Με μεράκι και ζήλο επιδόθηκαν όλοι μαζί μαθητές και εκπαιδευτικοί στην κατασκευή του πιο γλυκού γλυκού του κόσμου(όπως αναφέρεται στο μάθημα «Στο ζαχαροπλαστείο του Γλυκόσαυρου»)
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, οι μαθητές παρακολούθησαν μέσω βιντεοπροβολής «θέατρο σκιών, Καραγκιόζης». Στη συνέχεια προσπάθησαν να αυτοσχεδιάσουν σε διαλόγους παίζοντας μέσα στην τάξη. Σε λίγα λεπτά είχε στηθεί η Παράσταση:  σκηνή (ένα άσπρο πανί), συσκότιση, ένας φακός και οι απαραίτητες φιγούρες.   Γελάσαμε και διασκεδάσαμε τόσο πολύ που σκεφτήκαμε να καλέσουμε όλα τα παιδιά του σχολείου να μας παρακολουθήσουν.
   
                   

Παίζοντας με ένα βιβλίο

0

Συγγραφέας: 3o Δημοτικό Σχολείο Επανομής | Κατηγορία Γενικά | , στις 22-10-2020

Σήμερα ,Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2020  στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου η εθελόντρια της δημοτικής βιβλιοθήκης του παραρτήματος της Επανομής κ.Ανδρεοπούλου Κωνσταντίνα παρουσίασε στους μαθητές της Α ,Β και  Γ τάξης το βιβλίο «Η βιβλιοθηκάριος της Βασόρας»,μια αληθινή ιστορία από το Ιράκ.Οι μαθητές  ψυχαγωγήθηκαν συμμετέχοντας  βιωματικά .

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων