Την Τετάρτη 27 Μαϊου 2026 πραγματοποιήθηκε πεζοπορική εκδρομή με τις 2 μεγαλύτερες τάξεις του σχολείου μας στο όρος Χορτιάτη!Με την πολύτιμη βοήθεια των τριών συνοδών του προγράμματος 50 μαθητές και μαθήτριες της Ε και ΣΤ τάξης περπάτησαν στο μονοπάτι των παγοποιών μια ορεινή διαδρομή 3.5 χλμ με μικρές στάσεις!Τα παιδιά είδαν χελώνες , διαφορετικά είδη μανιταριών, έπαιξαν παιχνίδια εμπιστοσύνης και προσανατολισμού στο βουνό, έκαναν μικρές αναρριχητικές διαδρομές με χρήση σκοινιού και ενθουσιάστηκαν!Σεβασμός αγάπη και επιστροφή στη φύση οι αξίες που διδάχθηκαν.Συνοδοί και ακούραστοι πεζοπόροι οι δασκάλες των τάξεων , Μπενάκη Ελένη, Εμμανουηλίδου Ζωή ,Παυλίδου Άννα, ο εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης ,Κόγιας Χρήστος και η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Αιβαζιδου Φωτεινή
Συγγραφέας: ΜΑΡΚΟΥ ΔΑΦΝΗ | Κατηγορία Γενικά | , στις 21-06-2026
Συγγραφέας: ΜΑΡΚΟΥ ΔΑΦΝΗ | Κατηγορία Γενικά | , στις 21-06-2026
Στις 26 του Μάη,το σχολείο υποδέχτηκε τρεις αγαπημένες συγγραφείς ,την κ.Ανδρεοπούλου Κωνσταντίνα,την κ. Παπαδοπούλου Σάρρα και την κ.Πιστόλα Ελένη,οι οποίες μας παρουσίασαν το βιβλίο τους “Ιστορίες Θάρρους και Φιλίας “. Με 3 διαφορετικές ιστορίες ,με ήρωες τον Ερμή,το χελωνάκι,τον Μπο ,το σκιουράκι και τον Χρήστο,το λαγουδάκι μας ταξίδεψαν με υπέροχο τρόπο σε θέματα που αφορούν τα παιδιά .Οι μαθητές και οι μαθήτριες έθεσαν τις ερωτήσεις τους στις συγγραφείς,παρουσίασαν τις εργασίες και τις ζωγραφιές τους και έπαιξαν όμορφα παιχνίδια που σχεδίασαν οι συγραφείς.Ήταν μια υπέροχη ημέρα με όμορφες και αξέχαστες εμπειρίες. Ευχαριστούμε την κ.Παυλίδου και την κ.Βαϊδου που οργάνωσαν αυτή τη δράση μαζί με την κ.Μάρκου καθώς και τις εξαιρετικές συγγραφείς για την αποδοχή της πρόσκλησής μας ,να έρθουν στο σχολείο μας.




























































