Στα πλαίσια του προγραμματισμού σε Scratch στο μάθημα της Πληροφορικής, οι μαθήτριες και μαθητές της έκτης τάξης δημιούργησαν παιχνίδια. Τα παιχνίδια αυτά έπαιξαν οι μαθητές/τριες των υπόλοιπων τάξεων και ακολούθως ψήφισαν τα τρία αγαπημένα τους. Έτσι προέκυψαν τα πέντε πρώτα έργα σε προτιμήσεις:
1η θέση: Ράνια Μαυρογιαννάκη, Pac–Man (παιχνίδι τύπου pac-man με τρεις ζωές και μορφές σχεδιασμένες από την Ράνια)
2η θέση: Κλεάνδρα Νταμζί, «Τουτούλα».
3η θέση: Ιωάννης Μπαλασάς, «Τάκης Ρομποτάκης».
4η θέση: Μοιράστηκε στους:
- Αθηνά Τζιρίτη, «Μπάμπης!» και
- Γρηγόρης Γιοβάνης, «Θαλασσινή ψαριά» παιχνίδι με 3 ζωές.
Ειδική μνεία δόθηκε σε έργα που αξιοποίησαν ανώτερες τεχνικές προγραμματισμού (π.χ. ζωές) στις μαθήτριες:
- Φανή Μέμτσα
- Ισαβέλλα Τσακανίκα
- Δήμητρα Φωτίου
Όλα τα παιχνίδια μπορείτε να τα βρείτε εδώ.