Εκπαιδευτική χρήση των Blog

η Διατήρηση ενός ιστολογίου μπορεί να χρησιμεύσει

Α. στους διδάσκοντες

  • για το διαμοιρασμό και την κριτική συζήτηση εμπειριών μάθησης και διδασκαλίας
  • για τη δημιουργία ενός αρχείου εμπειριών διδασκαλίας
  • για την παροχή οδηγιών και φύλλων εργασίας για διάφορα αντικείμενα διδασκαλίας
  • για την περιγραφή τρόπων αξιοποίησης της τεχνολογίας στις αίθουσες διδασκαλίας
  • για την ανάρτηση διδακτικού υλικού (εικόνες, animation, προσομοιώσεις, διαγράμματα, podcast, βίντεο, κουίζ)
  • Για την ανάρτηση των δραστηριοτήτων ενός μαθήματος(ημερολόγιο συναντήσεων, ανάρτηση περιγραφής των εργασιών, δημοσίευση καλύτερων εργασιών, κτλ.).
  • Για την παροχή βιβλιογραφίας προς μελέτη.
  • Για τη δημοσίευση περιλήψεων και την κριτική συζήτηση των μαθητευόμενων πάνω σε κάθε θέμα.
  • Για την έμμεση επικοινωνία με τους γονείς
  • Για τη δημοσίευση υλικού παραγόμενου στην τάξη
  • Για την ανάθεση ατομικών ή ομαδικών εργασιών,
  • Για τη δημοσίευση πληροφοριών που δεν ανήκουν στα περιεχόμενα του μαθήματος αλλά είναι συναφείς με αυτό
  • Για την επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών τάξεων (του ίδιου ή διαφορετικών ιδρυμάτων)
  • Για την κριτική συζήτηση πάνω σε συγκεκριμένα ερωτήματα που τίθενται από το διδάσκοντα του μαθήματος
  • Για την αξιολόγηση του μαθήματος (ανώνυμη ή επώνυμη, ανά διάλεξη ή για όλο το μάθημα,…)

Β. στους μαθητές

  • Για τη δημιουργία μιας βιβλιοθήκης πολυμεσικού υλικού
  • Για τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων ερευνών των μαθητευόμενων
  • Για τη δημιουργία μιας θεματικής ομάδας
  • Για την καταγραφή της εξέλιξης του ιστορικού ενός μαθητικού έργου
  • Για τη δημιουργία μιας μαθητικής εφημερίδας
  • Για τη δημιουργία φακέλου προσωπικών έργων – δημιουργημάτων
  • Σχολιασμός μαθητικής ζωής
  • Ομαδική συνεργασία και
  • επικοινωνία με μαθητές άλλων σχολείων

περισσότερες ιδέες στο ΠΣΔ

περισσότερα εδώ για τα Είδη εκπαιδευτικών blogs και τη χρήση τους

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση