η Διατήρηση ενός ιστολογίου μπορεί να χρησιμεύσει
Α. στους διδάσκοντες
- για το διαμοιρασμό και την κριτική συζήτηση εμπειριών μάθησης και διδασκαλίας
- για τη δημιουργία ενός αρχείου εμπειριών διδασκαλίας
- για την παροχή οδηγιών και φύλλων εργασίας για διάφορα αντικείμενα διδασκαλίας
- για την περιγραφή τρόπων αξιοποίησης της τεχνολογίας στις αίθουσες διδασκαλίας
- για την ανάρτηση διδακτικού υλικού (εικόνες, animation, προσομοιώσεις, διαγράμματα, podcast, βίντεο, κουίζ)
- Για την ανάρτηση των δραστηριοτήτων ενός μαθήματος(ημερολόγιο συναντήσεων, ανάρτηση περιγραφής των εργασιών, δημοσίευση καλύτερων εργασιών, κτλ.).
- Για την παροχή βιβλιογραφίας προς μελέτη.
- Για τη δημοσίευση περιλήψεων και την κριτική συζήτηση των μαθητευόμενων πάνω σε κάθε θέμα.
- Για την έμμεση επικοινωνία με τους γονείς
- Για τη δημοσίευση υλικού παραγόμενου στην τάξη
- Για την ανάθεση ατομικών ή ομαδικών εργασιών,
- Για τη δημοσίευση πληροφοριών που δεν ανήκουν στα περιεχόμενα του μαθήματος αλλά είναι συναφείς με αυτό
- Για την επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών τάξεων (του ίδιου ή διαφορετικών ιδρυμάτων)
- Για την κριτική συζήτηση πάνω σε συγκεκριμένα ερωτήματα που τίθενται από το διδάσκοντα του μαθήματος
- Για την αξιολόγηση του μαθήματος (ανώνυμη ή επώνυμη, ανά διάλεξη ή για όλο το μάθημα,…)
Β. στους μαθητές
- Για τη δημιουργία μιας βιβλιοθήκης πολυμεσικού υλικού
- Για τη δημοσίευση των αποτελεσμάτων ερευνών των μαθητευόμενων
- Για τη δημιουργία μιας θεματικής ομάδας
- Για την καταγραφή της εξέλιξης του ιστορικού ενός μαθητικού έργου
- Για τη δημιουργία μιας μαθητικής εφημερίδας
- Για τη δημιουργία φακέλου προσωπικών έργων – δημιουργημάτων
- Σχολιασμός μαθητικής ζωής
- Ομαδική συνεργασία και
- επικοινωνία με μαθητές άλλων σχολείων
περισσότερες ιδέες στο ΠΣΔ
περισσότερα εδώ για τα Είδη εκπαιδευτικών blogs και τη χρήση τους