Ιστοσελίδες με Μαθηματικά εφαρμογές-παιγνίδια- εργασίες για διαδικτυακή διδασκαλία και μάθηση
Αρκετές διαδραστικές εφαρμογές με ευέλικτα σχήματα για την κατανόηση των γωνιών.
Αναγνώριση διαφορετικών τύπων γωνιών εμφάνιση του μέτρου τους.
acute : οξεία, obtuse :αμβλεία, reflex Right Angle:ορθή
Δέκα δραστηριότητες για να διδάξετε τις γωνίες και
για να κάνετε εξάσκηση στους μαθητές.
Μέτρηση γωνίας ,ίσες γωνίες, άθροισμα γωνιών τριγώνου ,σχέσεις γωνιών σε τεμνόμενες ευθείες
και πάρα πολλές ακόμη δραστηριότητες.
Μπορείτε να μετακινήσετε και να περιστρέψετε ορισμένες μοίρες το μοιρογνωμόνιο για να κάνετε τις μετρήσεις.
Αντιστοίχηση γωνιών με το μέτρο τους
Μέτρηση γωνιών...μετράτε με ακρίβεια και γράφετε τη μέτρηση που διαπιστώνετε εσείς .Γίνεται έλεγχος….
Γεωμετρικά σχήματα και γεωμετρικά σώματα
Περίμετρος?Εμβαδόν?.Υπολογισμός με επεξηγήσεις?έλεγχο?3 επίπεδα δυσκολίας
μετακίνηση υγρού από το ένα στο άλλο.
Εικονική κατασκευή ? κατάλληλη για τη δημιουργία επίπεδων και τρισδιάστατων σχημάτων με χρήση του geoboard
Πώς μαθαίνουν οι μαθητές
Στέλλα Βοσνιάδου
Ένα κείμενο με ενδιαφέρον από τη ΔΙΕΘΝΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ UNESCO
Εισαγωγή
Οι ψυχολογικές αρχές που περιγράφονται σε αυτό το φυλλάδιο ανακεφαλαιώνουν ορισμένα από τα σημαντικά πορίσματα της τρέχουσας έρευνας για τη μάθηση και αφορούν στην εκπαίδευση. Προσπαθούν να ενσωματώσουν έρευνες από διαφορετικές περιοχές της ψυχολογίας, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η εκπαιδευτική, η εξελικτική, η γνωστική, η κοινωνική και η κλινική ψυχολογία. Οι έρευνες αυτές μας έχουν προσφέρει νέες ιδέες για τη μαθησιακή διαδικασία και την εξέλιξη της γνώσης σε πολλούς τομείς μελέτης. Κατά συνέπεια, τα αναλυτικά προγράμματα και ο τρόπος διδασκαλίας αλλάζουν στα σχολεία σήμερα, προσπαθώντας να γίνουν πιο μαθητοκεντρικά παρά δασκαλοκεντρικά, να συνδέσουν το σχολείο με τις πραγματικές συνθήκες ζωής και να εστιαστούν στην κατανόηση και στη σκέψη παρά στην απομνημόνευση και την απλή εξάσκηση.
Πίνακας περιεχομένων
1. Ενεργός συμμετοχή
2. Κοινωνική αλληλεπίδραση
3. Δραστηριότητες που έχουν νόημα
4. Σύνδεση των νέων πληροφοριών με τις προϋπάρχουσες γνώσεις
5. Χρήση στρατηγικών
6. Ανάπτυξη της αυτορρύθμισης και εσωτερική σκέψη
7. Αναδόμηση της προϋπάρχουσας γνώσης
8. Στόχος η κατανόηση κι όχι η απομνημόνευση
9. Βοήθεια για πώς να μάθουν οι μαθητές να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους
10. Διάθεση χρόνου για εξάσκηση
11. Αναπτυξιακές και ατομικές διαφορές
12.Καλλιέργεια των κινήτρων
Αντιμετώπιση μαθητών με Μαθησιακές δυσκολίες στο περιβάλλον του σχολείου Ευαισθητοποίηση Εκπαιδευτικών
Γράφει η Ελένη Λιβανίου (Ph. D), Εκπαιδευτική Ψυχολόγος
……..Συγκεκριμένα ο τρόπος που αντιλαμβάνεται και αντιμετωπίζει ο κάθε εκπαιδευτικός την μαθησιακή δυσκολία έχει άμεση σχέση με τους εξής παράγοντες:
Σύνδεσμοι για την κατανόηση των κλασμάτων
Δραστηριότητα για την κατανόηση κλάσματος
Κλάσματα : εικόνες με κομμάτια πίτσας για κατανόηση ισοδύναμων… και πρόσθεσης.
Δραστηριότητα δημιουργίας ισοδύναμου κλάσματος 1
Δραστηριότητα δημιουργίας ισοδύναμου κλάσματος 2
Διαδραστική δραστηριότητα για την κατανόηση ισοδύναμων κλασμάτων.
Αξιόλογη διαδραστική δραστηριότητα για την κατανόηση ισοδύναμων κλασμάτων.
Διαδραστική δραστηριότητα για την κατανόηση ισοδύναμων κλασμάτων.
Αυτόματη μετατροπή κλάσματος σε δεκαδικό αριθμό
Παιχνίδι αντιστοίχησης αριθμών
Κλάσματα με δεκαδικούς με ποσοστά.
Παραδείγματα απλοποίησης
Μετατροπή μεικτού σε κλάσμα
Μετατροπή κλάσματος σε δεκαδικό (με μεταβολή αριθμητή ή παρανομαστή)
Αναπαράσταση της αξίας κλάσματος με μεταβολή αριθμητή ή παρανομαστή
Βλέπετε την αξία σε δεκαδικό και σε ποσοστό.
Παιχνίδι με κλάσματα στόχος μπαλόνι.Προσπαθείς να προσδιορίσεις το κλάσμα που αντιστοιχεί στη θέση στόχο.
Πράξεις
Πρόσθεση μεικτών με αναπαράσταση σε αριθμογραμμές.
Aπό το Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Ανθρωπιστικών ΕπιστημώνΣτις σελίδες αυτές θα μπορείτε να βρείτε μια χρήσιμη συλλογή με φύλλα δραστηριοτήτων για όλες τις τάξεις που καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος από τη διδακτέα ύλη του σχολείου. Εκτυπώνονται εύκολα, για να μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε στην τάξη σας.
Φύλλα εργασίας για μαθηματικά Α-Β τάξη
(.Συγγνώμη χρειάζονται λίγα Αγγλικά αργότερα θα προσθέσω πιο πολύ βοήθεια )
Ασκήσεις γραμματικής Β-Γ
Μαθαίνω πολλαπλασιασμό-προπαίδεια-ώρα
Προπαίδεια
Απλή δραστηριότητα για την κατανόηση του πολλαπλασιασμού
Συμπληρώνετε στήλες ή γραμμές με όσες σφαίρες επιλέξετε με τα σύμβολα (+_,_-) ?..
Λέτε τον πολλαπλασισμό που προκύπτει?..και πατώντας στις κατάλληλες θέσεις βλέπετε και το γινόμενο τους.
Πίνακας για την προπαίδεια
Είναι πολύ καλή δραστηριότητα για την κατανόηση του πολλαπλασιασμού.
Γίνεται απεικόνιση με βέλη πάνω στην αριθμογραμμή.Πίνακας πολλαπλασιασμού-Δραστηριότητα εξάσκησης
Πατάτε πάνω στο μπλε τετράγωνο και βλέπετε το γινόμενο? με διπλό κλικ κρύβεται και μπορείτε να κάνετε επανάληψη.
Προπαίδεια
Επιλέγεις τον αριθμό που θέλεις να ασκηθείς ?συμπληρώνεις τα γινόμενα.
Παιχνίδι για την προπαίδεια
Με αεροπλάνο στοχεύετε ?το σωστό γινόμενο.
Παιχνίδι για άσκηση στην προπαίδεια flashcard
Ερωτήσεις πολλαπλασιασμού
1.Διαλέξτε ένα από τα τρία επίπεδα δυσκολίας από τον μοχλό για να εμφανιστεί η ερώτηση.
2.Πληκτρολογήστε την απάντηση στο λευκό πλαίσιο.
3.Κάντε ΚΛΙΚ στο μωβ κουμπί για έλεγχο.Πολλαπλασιασμός -Διαίρεση ακεραίου ή δεκαδικού με 10 ή 100
Απλή δραστηριότητα ?επιλέγετε την απάντηση μέσα από 7 επιλογές?
Μετακινείτε τόσες θέσεις δεξιά ή αριστερά τον αριθμό.Μαθαίνω την ώρα
Στους παρακάτω συνδέσμους θα βρείτε δραστηριότητες και παιχνίδια που μπορούν να βοηθήσουν για μάθηση της ώρας.
Διαδραστική δραστηριότητα υπολογισμού του χρόνου που έχει περάσει?..
με ψηφιακή ή αναλογική εμφάνιση της ώρας ?με 3 επίπεδα δυσκολίας.
Δραστηριότητα για την απεικόνιση της ώρας που έχει περάσει.
Δηλώνετε : κλίμακα ρολογιού , ώρα αρχής, ώρα που θα περάσει
Και βλέπετε την κίνηση του δείκτη.Παιχνίδι αντιστοίχησης της ώρας
Παιχνίδι με flashcards
Παιχνίδι με flashcards ?αντιστοίχηση-μνήμη – ώρα
Βλέπετε αναλογικό ρολόι και ρυθμίζετε την ψηφιακή ένδειξη αντίστοιχα.
Επίσης το ίδιο
Παιχνίδι αντιστοίχησης αναλογικής-ψηφιακής ώρας .