Ανακαλύπτοντας την είδηση μέσα σε πίνακες ζωγραφικής
Η αξιοποίηση της τέχνης στην εκπαιδευτική διαδικασία δε συνιστά μόνο έναν αποτελεσματικό τρόπο προσέλκυσης του ενδιαφέροντος των μαθητών αλλά συμβάλλει πολλαπλά στην κατανόηση, τη δημιουργική προσέγγιση και την ουσιαστική κατάκτηση της νέας γνώσης.
Σ’ αυτό το πλαίσιο σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε διδακτικό σενάριο που αξιοποιεί έργα ζωγραφικής στη διδασκαλία του μαθήματος Έκφραση -Έκθεση της Β’ λυκείου και συγκεκριμένα της ενότητας Οργάνωση και Παρουσίαση της Είδησης.
Μεταξύ άλλων ζητήθηκε από τους μαθητές να γράψουν μια είδηση σε δύο εκδοχές, σχολιασμένη και ασχολίαστη, έχοντας ως αφετηρία έναν πίνακα. Οι εργασίες παρουσιάζονται παρακάτω:


