☀️ Καλό Καλοκαίρι! ☀️

Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, γεμάτη εμπειρίες, γνώσεις, δημιουργία και όμορφες στιγμές. Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές, τις οικογένειές τους και όλους όσοι στάθηκαν δίπλα μας σε αυτό το όμορφο ταξίδι.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Μοιρών σας ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και γεμάτο όμορφες αναμνήσεις καλοκαίρι!

Ραντεβού ξανά τον Σεπτέμβριο με υγεία, χαμόγελα και νέα όνειρα!

🌊🏖️ Καλές διακοπές σε όλους! 🌞🍉

Kalo Kalokairi