Με ιδιαίτερη τιμή και υπερηφάνεια το σχολείο μας συμμετείχε στις εκδηλώσεις για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου, τιμώντας τη διπλή σημασία της ημέρας, τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.
Το πρωί, μαθητές και εκπαιδευτικοί παρευρέθηκαν στη Θεία Λειτουργία, αποδίδοντας τον δέοντα σεβασμό στη μεγάλη αυτή θρησκευτική εορτή. Στη συνέχεια, το σχολείο μας συμμετείχε στη μαθητική παρέλαση, όπου οι μαθητές μας παρέλασαν με υπερηφάνεια, τιμώντας τους αγώνες και τις θυσίες των προγόνων μας για την ελευθερία της πατρίδας.
Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Δεσποινα Δήμου, γυμνάστρια και συντονίστρια της παρουσίας μας, Αμοιρίδου Μαρία, Νένου Μαρία και Τανανάκη Δέσποινα, συμβάλλοντας καθοριστικά στην άρτια παρουσία του σχολείου μας.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την άψογη συμμετοχή και την υπεύθυνη στάση τους!



