Δράση ” Οι εκπαιδευτικοί ως ενεργοί εκπαιδευόμενοι στην Αγωγή Υγείας”

Στις 5 Μαΐου, στο πλαίσιο της δράσης ” Οι εκπαιδευτικοί ως ενεργοί εκπαιδευόμενοι στην αγωγή υγείας”, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μετά το πέρας του διδακτικού ωραρίου επιμορφωτική συνάντηση για την παροχή πρώτων βοηθειών.

Υπό την άριστη οργάνωση και συντονισμό της ομάδας δράσης ο σχολικός νοσηλευτής ανέλυσε τους τρόπους παροχής πρώτων βοηθειών σε επείγουσες καταστάσεις (επιληψία, πνιγμός, ατυχήματα). Μετά το θεωρητικό κομμάτι οι επιμορφούμενοι συμμετείχαν ενεργά στο πρακτικό μέρος.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση