Μια ξεχωριστή μέρα στον Κινηματογράφο Άνεσις

Τη Δευτέρα 13 Μαΐου 2019, οι μαθητές του Ε.Ε.Ε.ΕΚ Αγρινίου επισκέφτηκαν με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών και του προσωπικού του σχολείου τον Κινηματογράφο Άνεσις. Εκεί παρακολούθησαν με μεγάλη αφοσίωση την ταινία «Ο γιος του Μεγαλοπατούσα», μια μεταγλωττισμένη ταινία για μικρά και πιο μεγάλα παιδιά. Απόλαυσαν γευστικό ποπ κορν και ευχαριστήθηκαν αυτή τη διαφορετική μέρα.
Ευχαριστούμε τον Κινηματογράφο Άνεσις ακόμα μια φορά για τη φιλοξενία.

Δημοσιεύθηκε στην Γενικά. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση