Kiddle

https://www.kiddle.co/

Ασφαλής μηχανή αναζήτησης αποκλειστικά για παιδιά.

Πρόκειται για μια μηχανή αναζήτησης σχεδιασμένη αποκλειστικά για παιδιά, που παρέχει και την απαραίτητη ασφάλεια, ώστε να μην έρθουν σε επαφή με ακατάλληλο περιεχόμενο. Στο Kiddle, που λειτουργεί ακριβώς όπως και η διασημότερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως, το Google, τα παιδιά μπορούν να ψάξουν ότι θέλουν, να βρίσκουν όλες τις πληροφορίες που αναζητούν, να διαβάζουν, να μαθαίνουν νέα πράγματα.

Όλα αυτά, υπό μία προϋπόθεση: να μην γράψουν στην αναζήτηση κάποια… κακιά λέξη! Τότε, θα εμφανιστεί στην οθόνη τους ένα ρομπότ, που προτρέπει τα παιδιά να «δοκιμάσουν ξανά», προστατεύοντάς τα από μη ασφαλές περιεχόμενο, σε οποιαδήποτε μορφή (εικόνες, νέα, βίντεο κτλ). Το Kiddle συνδυάζει το φίλτρο ασφαλούς αναζήτησης της Google με τον έλεγχο φράσεων-λέξεων κλειδιών. Επί της ουσίας αποτρέπει αναζητήσεις για συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις, και μπλοκάρει ορισμένες τοποθεσίες ώστε να μην εμφανίζονται στα αποτελέσματα.

Καλή πλοήγηση!

Κατηγορίες: Α' - Β' ΤΑΞΗ, Γ' - Δ' ΤΑΞΗ, Ε' - ΣΤ' ΤΑΞΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Kiddle

ΣΤ

ΣΤ’ Δημοτικού

 Α. Δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ

  •  Δημιουργώ με τον κειμενογράφο

Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου (π.χ. Open Office), Μηχανές Αναζήτησης, Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες, Ηλεκτρονικά λεξικά και σώματα κειμένων, Εκπαιδευτικές πύλες, Wikipedia Εφαρμογές Web 2.0, Ψηφιακή πλατφόρμα τάξης, Ιστολόγια, Wiki, Υπηρεσία Συνεργατικών Σχολικών Εγγράφων http://grafis.sch.gr/

Ενδεικτικά έργα που προτείνονται:

Δημιουργική γραφή (Γλώσσα)
Έκθεση εντυπώσεων από εκπαιδευτική εκδήλωση ή δραστηριότητα
Δημιουργία ερωτηματολογίου https://www.google.gr/intl/el/forms/about/
Έκθεση αποτελεσμάτων μαθητικής έρευνας
Δημιουργία και εμπλουτισμός λήμματος στη Βικιπαίδεια (π.χ. τοπική ιστορία, πολιτισμός, τέχνες, περιβάλλον)
Ανάπτυξη ενός γραπτού τεκμηρίου (π.χ. έκθεση, εργασία, ιστορία, μυθιστόρημα) μέσα από πλατφόρμα συνεργατικής συγγραφής

Δημιουργώ και εκφράζομαι με παρουσιάσεις και πολυμέσα

Φωτογραφική μηχανή Σαρωτής, Λογισμικό επεξεργασίας εικόνας, Λογισμικό επεξεργασίας ήχου, Λογισμικό δημιουργίας κινουμένου σχεδίου, GoogleMaps, GoogleEarth, Wikipedia, Βιντεομαθήματα στο Φωτόδεντρο, Ιστολόγια, Wiki

 Ενδεικτικά έργα που προτείνονται:

Παρουσίαση του έργου ενός επιστήμονα ή δημιουργού
Ο Ελληνισμός της Διασποράς
Ηλεκτρισμός-κυκλώματα
Φωτοσύνθεση
Σεισμοί και τσουνάμι
Ανακύκλωση και πηγές ενέργειας
Οι υπολογιστές στην επιστήμη και στην τεχνολογία.

 Β. Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ

  •  Γνωρίζω το Διαδίκτυο-Επικοινωνώ και συνεργάζομαι

Φυλλομετρητές, Πλατφόρμα ψηφιακού σχολείου, Φωτόδεντρο, Εφαρμογές Web 2.0, ιστολόγιο, wiki, Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Δικτύου, https://saferinternet4kids.gr,Εκπαιδευτική τηλεόραση, www.edutv.gr, Εκπαιδευτικές πύλες, Δικτυακή Πύλη-Κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης του eTwinning www.etwinning.net, Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου,   http://grafis.sch.gr/, Διαδίκτυο και Διαδίκτυο των Πάντων(Internet and Internet of Things-IoT),  http://aesop.iep.edu.gr/node/5817, Πλατφόρμες Ασύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (eclass ή/και e-me)

Ενδεικτικά έργα που δημιουργούν οι μαθητές/τριες:

Καταγραφή δρώμενων σχολικής εκδήλωσης
Δημιουργία κουίζ με γεωγραφικά στοιχεία, υψομετρικά χαρακτηριστικά, βάθη των θαλασσών κ.α.
Πολυμεσικό παιχνίδι με γεωγραφικές συντεταγμένες πόλεων ή άλλων τοποθεσιών σε Ελλάδα/Ευρώπη, ενεργά ηφαίστεια κ.α.
Μετά την επίδειξη σχετικού πληροφοριακού υλικού για τις βασικές αρχές του Web 3.0 οι μαθητές/τριες σε ομάδες, εντοπίζουν τις διαφορές από το Web 2.0 και παραθέτουν παραδείγματα αλλαγών που θα συμβούν με την εμφάνιση των εφαρμογών Web 3.0.

Γ. Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με τις ΤΠΕ

  •  Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα

 Λογισμικό υπολογιστικών φύλλων

Ενδεικτικά έργα που προτείνονται:

Επεξεργασία δεδομένων δημογραφικής μελέτης για χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (π.χ. τις τελευταίες δεκαετίες)
Μελέτη της κατανομής των μορφών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα και στην Ε.Ε.
Δημιουργία βάσης γεωγραφικών δεδομένων χωρών της Ευρώπης (πρωτεύουσα, πληθυσμός, παραγωγή, οικονομία κ.λπ.)
Διεξαγωγή έρευνας μεταξύ των μαθητών Ε’ και ΣΤ’ τάξης (π.χ. σχετικά με τις διατροφικές τους συνήθειες).

Οι συναρτήσεις στο Υπολογιστικό Φύλλο

Διαδραστικό βιντεομάθημα που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τη χρήση των βασικών συναρτήσεων του υπολογιστικού φύλλου (SUM, MAX, MIN, AVERAGE). Οι μαθητές, καθοδηγούμενοι από το βιντεομάθημα, διερευνούν τα βήματα επιλογών του υπολογιστικού φύλλου και υλοποιούν μια ολοκληρωμένη δραστηριότητα επίλυσης προβλήματος με χρήση των βασικών συναρτήσεων. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης. Στη συνέχεια, τους καλεί να υλοποιήσουν τη δραστηριότητα σε πραγματικό περιβάλλον υπολογιστικού φύλλου.

Εισαγωγή γραφήματος στο Υπολογιστικό Φύλλο

Διαδραστικό βιντεομάθημα που στοχεύει στην εξοικείωση των μαθητών με τη δημιουργία γραφημάτων στο υπολογιστικό φύλλο. Οι μαθητές, καθοδηγούμενοι από το βιντεομάθημα, διερευνούν τα βήματα επιλογών του υπολογιστικού φύλλου και υλοποιούν μια ολοκληρωμένη δραστηριότητα δημιουργίας γραφήματος. Ο εκπαιδευτικός υποστηρίζει και καθοδηγεί τους μαθητές δημιουργώντας καταστάσεις διερευνητικής μάθησης. Στη συνέχεια, τους καλεί να υλοποιήσουν τη δραστηριότητα σε πραγματικό περιβάλλον υπολογιστικού φύλλου.

Οι συναρτήσεις στο Υπολογιστικό Φύλλο

Εισαγωγή γραφήματος στο Υπολογιστικό Φύλλο

  • Προγραμματίζω τον υπολογιστή

Μαθησιακά Αντικείμενα στο Φωτόδεντρο, Εκπαιδευτικά Σενάρια στην πλατφόρμα Αίσωπος, Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού, Scratch 1.4/Scratch 2.0/Scratch app

Ενδεικτικά έργα που προτείνονται:

Δημιουργία τρένου (σύνθεση βαγονιών, όπου κάθε βαγόνι είναι ένα ορθογώνιο με δύο κυκλικές ρόδες)
Δημιουργία πίνακα ζωγραφικής (με απλά γεωμετρικά σχήματα σε διαφορετικά μεγέθη και χρώματα)
Δημιουργία και κίνηση ανεμόμυλου (ως σύνθεση ορθογωνίου, τριγώνων και γραμμών).
Ο προγραμματισμός της κίνησης ενός αντικειμένου (π.χ. μπάλα) στο χώρο ή σε λαβύρινθο.
Προγραμματισμός διαδραστικών παιχνιδιών και ιστοριών

Είναι δυνατή η χρήση προσομοιώσεων (javaapplets, flashanimations), με στόχο οι μαθητές να προβληματιστούν για το πώς μπορούν να καταγράψουν τα βήματα επίλυσης ενός προβλήματος και πώς μπορούν να τα περιγράψουν στο προγραμματιστικό περιβάλλον.

Οι εντολές ελέγχου στο Scratch 2.0, δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού

Οι μαθητές/τριες χρησιμοποιούν τη δομή επιλογής και κατασκευάζουν ένα διαδραστικό παιχνίδι που έχουν σχεδιάσει. Ο/Η εκπαιδευτικός συντονίζει και συμμετέχει με φθίνουσα καθοδήγηση.

Δημιουργία διαλόγων στο προγραμματιστικό περιβάλλον scratch

Οι μαθητές/τριες δημιουργούν ψηφιακές αφηγήσεις. Χρησιμοποιούν τις εντολές, επεξεργάζονται ιδιότητες των αντικειμένων και προγραμματίζουν γεγονότα, περιγράφουν μια ιστορία από το διαθεματικό πεδίο ή την σχολική/κοινωνική ζωή.

Animation στο Scratch

Το παρόν σενάριο βοηθά τους/τις μαθητές/τριες να κατανοήσουν τον τρόπο λειτουργίας του animation (κινούμενα σχέδια). Επεξεργάζονται φιγούρες και ενδυμασίες, σχεδιάζουν κινήσεις. Χρησιμοποιούν τη δομή επανάληψης και δημιουργούν ολοκληρωμένα έργα. Μοιράζονται τα έργα τους και εμπνέονται από τα έργα των συμμαθητών τους.

Οι εντολές ελέγχου στο Scratch 2.0, δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού http://aesop.iep.edu.gr/node/14122

Δημιουργία διαλόγων στο προγραμματιστικό περιβάλλον scratch http://aesop.iep.edu.gr/node/15328

Animation στο Scratch http://aesop.iep.edu.gr/node/16129

Υλοποιώ σχέδια εργασίας/έρευνας (project) με τις ΤΠΕ

Εργαλεία ΤΠΕ, Εκτυπωτής, Φωτογραφική μηχανή Σαρωτής, Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου, Λογισμικό παρουσιάσεων, Λογισμικά πολυμέσων, Λογισμικά εννοιολογικής χαρτογράφησης, Εκπαιδευτικό λογισμικό, Φυλλομετρητές, Wikipedia, GoogleMaps-GoogleEarth, Ιστοεξερευνήσεις, Ιστολόγια, Wiki, Διαθέσιμος εξοπλισμός εκπαιδευτικής ρομποτικής

Ενδεικτικά σχέδια έρευνας που προτείνονται:

Ιστοεξερεύνηση

Οι μαθητές/τριες εργάζονται σε μικρές ομάδες και αναλαμβάνουν ρόλους διαθεματικές προσεγγίσεις, με στόχο να υλοποιήσουν ένα σχέδιο έρευνας με τη μορφή ιστοεξερεύνησης (WebQuest). Το θέμα διερεύνησης και μελέτης μπορεί να εντάσσεται στον πληροφορικό γραμματισμό, στα άλλα μαθήματα του Π.Σ., στο διαθεματικό πεδίο, στη σχολική ή στην κοινωνική ζωή.

Ενδεικτικά θέματα που προτείνονται:

Οι κλιματικές αλλαγές στον πλανήτη
Ναι στην πυρηνική ενέργεια;
Τα σωματίδια της ύλης
Μεσογειακή διατροφή
Ταξίδι στις χώρες της Αφρικής.

Οι μαθητές/τριες αξιοποιούν τις προτεινόμενες πηγές από τον/την εκπαιδευτικό αλλά και άλλες πηγές, που εντοπίζουν κατά από την έρευνά τους, με στόχο να συλλέξουν πληροφορίες ή υλικό και να διαπραγματευτούν συγκεκριμένα ζητήματα-προβλήματα που τους ανατίθενται. Το τελικό έργο που καλείται να ολοκληρώσει κάθε ομάδα μπορεί να είναι μια παρουσίαση, ένα πόστερ, μια έκθεση ψηφιακών έργων, μια σχολική ημερίδα κ.λπ.

Δημιουργία Wiki

Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες των 4-5 ατόμων και με την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού σχεδιάζουν και αναπτύσσουν συνεργατικά υλικό στο wiki της τάξης. Η δραστηριότητα μπορεί να υλοποιηθεί και σε συνεργασία με άλλα μαθήματα ή ως διαθεματική εργασία.

Ενδεικτικά θέματα που προτείνονται:

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
Αθλητισμός και ντόπινγκ
Ηφαίστεια του πλανήτη
Η όξινη βροχή 
Το ταξίδι του Κολόμβου
Παραδοσιακές τέχνες ή επαγγέλματα που χάνονται
Η παραγωγή του λαδιού.

Οι μαθητές αξιοποιούν ποικίλες πηγές πληροφόρησης, αναζητούν κατάλληλες πληροφορίες και πολυμεσικό υλικό (εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις κ.λπ.), συνεργάζονται και οργανώνουν το υλικό σε ενότητες κ.λπ. Για τις ανάγκες σχεδιασμού και οργάνωσης του έργου τους δημιουργούν σχετικό εννοιολογικό χάρτη. Συζητούν και ανταλλάσσουν ιδέες τόσο στην τάξη όσο και ηλεκτρονικά, μέσω του εργαλείου συζήτησης του περιβάλλοντος wiki ή στην ψηφιακή πλατφόρμα της τάξης. Αναπτύσσουν συνεργατικά το περιεχόμενο του wiki, τόσο από την τάξη όσο και από το σπίτι. Ολοκληρώνουν και παρουσιάζουν την εργασία τους στην τάξη, αξιολογούν την εργασία της ομάδας τους και των άλλων ομάδων, ανταλλάσσουν ιδέες, συμπληρώνουν και βελτιώνουν το υλικό τους.

  • Εκπαιδευτική ρομποτική

Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες των 3-4 ατόμων, σχεδιάζουν και οργανώνουν την εργασία τους, διακρίνουν τα μέσα και τα εργαλεία του περιβάλλοντος της εκπαιδευτικής ρομποτικής. Συναρμολογούν το ρομπότ, σχεδιάζουν, υλοποιούν, ελέγχουν και βελτιώνουν τις διαδικασίες καθοδήγησης του ρομπότ.

Ενδεικτικά θέματα που προτείνονται:

μέτρηση απόστασης με βάση την περίμετρο της ρόδας του ρομπότ
υπολογισμός περιμέτρου και εμβαδού επιφάνειας
κίνηση του ρομπότ σε λαβύρινθο ή χώρο με εμπόδια
κίνηση-ανταπόκριση του ρομπότ σε ηχητικές εντολές

 Δ. Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο

  •  Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό

Ενδοσχολική βία http://stop-bullying.sch.gr/, http://stop-bullying.sch.gr/sxoliki-via

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, Κόμβος του ΠΣΔ https://internet-safety.sch.gr/

Εκπαιδευτική Τηλεόραση http://www.edutv.gr/index.php/diadiktio

Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου https://saferinternet4kids.gr

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο https://internetsafety.pi.ac.cy/

CyberKid – Οδηγίες ψηφιακής ασφάλειας http://www.cyberkid.gov.gr/

Σύνδεση με σύνεση http://synmesyn.sch.gr/

Πρόγραμμα StopBullying http://stop-bullying.sch.gr

Προσωπικά δεδομένα https://www.dpa.gr/el

Άδειες creative commons https://creativecommons.ellak.gr/fylladio/

Υλικό για το Δημοτικό (για την ορθή χρήση του διαδικτύου και τη διαδικτυακή φήμη)

https://saferinternet4kids.gr/ylikodhmotikou/, https://goo.gl/68Is0L

Πνευματική ιδιοκτησία https://www.copyrightschool.gr/

Κατηγορίες: Ε' - ΣΤ' ΤΑΞΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΤ

Ε

Ε’ Δημοτικού

 Α. Δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ

  •  Δημιουργώ με τον κειμενογράφο

 Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου (π.χ. OpenOffice), Μηχανές Αναζήτησης, Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες, Ηλεκτρονικά λεξικά και σώματα κειμένων, Εκπαιδευτικές πύλες, Εφαρμογές Web 2.0

Άσκηση: Αντιγραφή – Επικόλληση

Άσκηση: Αποκοπή – Επικόλληση

Βιντεομαθήματα στο Φωτόδεντρο, Ιστολόγια

 Ενδεικτικά έργα που προτείνονται:

Έκθεση εντυπώσεων από εκπαιδευτική εκδήλωση ή δραστηριότητα
Δημιουργική γραφή (Γλώσσα)
Δημιουργία σταυρόλεξου https://crosswordlabs.com/
Δημιουργία ερωτηματολογίου https://www.google.gr/intl/el/forms/about/
Το ωρολόγιο πρόγραμμα της τάξης (με εικόνες)
Λεξικό όρων (π.χ. Γλώσσα, ΤΠΕ, Φυσικές Επιστήμες)
Συνεργατική επεξεργασία κειμένου σε εφαρμογή Web 2.0.

Κειμενογράφος Ιστού http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/2429

Ηλεκτρονικά Παραμύθια http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/8113

  • Δημιουργώ με πολυμέσα και παρουσιάσεις

Φωτογραφική μηχανή, Σαρωτής, Λογισμικό επεξεργασίας εικόνας, Λογισμικό επεξεργασίας ήχου, Λογισμικά Οπτικοποίησης, Προσομοιώσεις, Ηλεκτρονικά λεξικά και ψηφιακές, εγκυκλοπαίδειες, Ψηφιακές συλλογές, Εκπαιδευτικό λογισμικό Πληροφορικής, GoogleMaps, GoogleEarth, Ιστότοποι αναζήτησης εικόνων/ήχων, Λογισμικό δημιουργίας κινουμένου Σχεδίου

Ενδεικτικά έργα που προτείνονται:

Παρουσίαση του έργου ενός λογοτέχνη ή ζωγράφου
Σύγχρονα μεγάλα έργα της εποχής
Η τέχνη στο Βυζάντιο
Οι χώρες της Μεσογείου
Υγροβιότοποι της χώρας
Πλοηγούμαι με ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία.

Αναπαράσταση εικόνων στον υπολογιστή

Β. Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ

  •  Γνωρίζω το Διαδίκτυο-Επικοινωνώ και συνεργάζομαι

Φυλλομετρητές, Πλατφόρμα Ψηφιακού Σχολείου, Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου http://grafis.sch.gr, Εκπαιδευτική τηλεόραση, www.edutv.gr, Εκπαιδευτικές πύλες, Ηλεκτρονικά λεξικά και ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες, Wikipedia, GoogleMaps, GoogleEarth, Ιστολόγια, Πλατφόρμες σύγχρονης συζήτησης, Πλατφόρμες ασύγχρονης συζήτησης (chat, videoconference), Δικτυακά λογισμικά οπτικοποίησης, προσομοίωσης, εννοιολογικής χαρτογράφησης, διαμοιρασμού αρχείων εικόνας και ήχου.

Διδακτικό σενάριο: Επίλυση προβλήματος με την αξιοποίηση Web 2.0 Εργαλείων http://aesop.iep.edu.gr/node/22799

Πλατφόρμες Ασύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (e class ή/και e-me)

 Γ. Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με τις ΤΠΕ

  •  Λύνω προβλήματα με Υπολογιστικά Φύλλα

Λογισμικό υπολογιστικών φύλλων

Προτείνεται η υλοποίηση σχετικών εργασιών σε συνεργασία με τα άλλα μαθήματα του Π.Σ. (μαθηματικά, φυσικές επιστήμες, κοινωνικές επιστήμες κ.λπ.) αλλά και δραστηριότητες της σχολικής και της κοινωνικής ζωής:

Ενδεικτικά έργα που προτείνονται:

Η βιβλιοθήκη της τάξης
Ο προϋπολογισμός της σχολικής εκδρομής
Υπολογισμός κόστους για το πάρτι της τάξης
Διαχείριση ταμείου της τάξης (έσοδα/έξοδα)
Καταγραφή και επεξεργασία μετεωρολογικών δεδομένων της περιοχής
Επεξεργασία δεδομένων δημογραφικής μελέτης για την πόλη μας (π.χ. τις τελευταίες δεκαετίες).
  • Προγραμματίζω τον υπολογιστή

Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα οπτικού προγραμματισμού, Scratch 1.4/Scratch 2.0/Scratch app, EasyLogo, Kodu, MicroworldsPro, Εκπαιδευτική ρομποτική

Εισαγωγή στο Scratch http://aesop.iep.edu.gr/node/20513

  • Εισαγωγή στο SCRATCH

Το σενάριο αποτελεί μία εισαγωγή στον προγραμματισμό με SCRATCH. Μέσω των παρεμβάσεων, οι μαθητές αντιλαμβάνονται το ρόλο του προγραμματιστή. Οι μαθητές χειρίζονται και διερευνούν έτοιμα προγράμματα και εισάγονται στην έννοια του αλγορίθμου, έχοντας ως γενικό προσανατολισμό τη μετάβαση από την ψηφιακή ζωγραφική στα προγραμματιζόμενα πολυμέσα. Ο εκπαιδευτικός, προκαλεί το ενδιαφέρον των μαθητών, ώστε να δημιουργήσουν μικρές εφαρμογές, στις οποίες θα προκαλείται η δράση αντικειμένων στη σκηνή ή στον χώρο επισκόπησης με χρήση χειριστηρίων (πληκτρολόγιο, ποντίκι).

Η μεταβλητή στην Πληροφορική http://aesop.iep.edu.gr/node/22313

Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο Scratch http://aesop.iep.edu.gr/node/15835

Κίνηση στο Scratch (Αλλαγή ενδυμασίας) -Δημιουργία Animation http://aesop.iep.edu.gr/node/15634

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch http://aesop.iep.edu.gr/node/12196

Ιεραρχικά δομημένες διαδικασίες με την EasyLogo

Λαβύρινθος http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/759

 Υλοποιώ σχέδια εργασίας/έρευνας (project) με τις ΤΠΕ

Εργαλεία ΤΠΕ. Εκτυπωτής, Φωτογραφική μηχανή, Σαρωτής, Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου, Λογισμικό παρουσιάσεων, Λογισμικά πολυμέσων, Εκπαιδευτικό λογισμικό, Φυλλομετρητές, Wikipedia

GoogleMaps, GoogleEarth, Ιστοεξερευνήσεις, Λογισμικό δημιουργίας σταυρολέξων/κουίζ, Ιστολόγια, Wiki, Διαθέσιμος εξοπλισμός εκπαιδευτικής ρομποτικής

 Ιστοεξερεύνηση

Οι μαθητές/τριες εργάζονται σε μικρές ομάδες και αναλαμβάνουν ρόλους-διαθεματικές προσεγγίσεις, με στόχο να υλοποιήσουν ένα σχέδιο έρευνας με τη μορφή ιστοεξερεύνησης (WebQuest). Το θέμα διερεύνησης και μελέτης μπορεί να εντάσσεται στον πληροφορικό γραμματισμό, στα άλλα μαθήματα του Π.Σ., στο διαθεματικό πεδίο, στη σχολική ή στην κοινωνική ζωή.

Ενδεικτικά θέματα που προτείνονται:

Περιβαλλοντικός χάρτης του νομού μας
Η ιστορία του τόπου μας
Υγροβιότοποι της χώρας σε κίνδυνο
Οι κλιματικές αλλαγές
Ανανεώσιμες μορφές ενέργειας
Ηχορύπανση και κυκλοφοριακό πρόβλημα
Η παραγωγή του λαδιού.

Οι μαθητές/τριες αξιοποιούν τις προτεινόμενες πηγές από τον/την εκπαιδευτικό αλλά και άλλες πηγές, που εντοπίζουν κατά από την έρευνά τους, με στόχο να συλλέξουν πληροφορίες ή υλικό και να διαπραγματευτούν συγκεκριμένα ζητήματα-προβλήματα που τους ανατίθενται. Το τελικό έργο που καλείται να ολοκληρώσει κάθε ομάδα μπορεί να είναι μια παρουσίαση, ένα πόστερ, μια έκθεση ψηφιακών έργων, μια σχολική ημερίδα κ.λπ.

Δημιουργία Wiki

Οι μαθητές/τριες χωρίζονται σε ομάδες των 4-5 ατόμων και με την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού σχεδιάζουν και αναπτύσσουν συνεργατικά υλικό στο wiki της τάξης. Η δραστηριότητα μπορεί να υλοποιηθεί και σε συνεργασία με άλλα μαθήματα ή ως διαθεματική εργασία.

Ενδεικτικά θέματα που προτείνονται:

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στη αρχαιότητα
Ταξίδι στο Βυζάντιο του 6ου μ.Χ. αιώνα
Μεσογειακή διατροφή
Ήθη και έθιμα του τόπου μας
Παραδοσιακές τέχνες ή επαγγέλματα που χάνονται.

Οι μαθητές αξιοποιούν ποικίλες πηγές πληροφόρησης αναζητούν κατάλληλες πληροφορίες και πολυμεσικό υλικό (εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις κ.λπ.), συνεργάζονται και οργανώνουν το υλικό σε ενότητες κ.λπ. Για τις ανάγκες σχεδιασμού και οργάνωσης του έργου τους δημιουργούν σχετικό εννοιολογικό χάρτη. Συζητούν και ανταλλάσουν ιδέες τόσο στην τάξη όσο και ηλεκτρονικά, μέσω του εργαλείου συζήτησης του περιβάλλοντος wiki στην ψηφιακή πλατφόρμα της τάξης ή σε άλλο δικτυακό τόπο. Αναπτύσσουν συνεργατικά το περιεχόμενο του wiki από την τάξη αλλά και από το σπίτι. Ολοκληρώνουν και παρουσιάζουν την εργασία τους στην τάξη, αξιολογούν την εργασία της ομάδας τους, καθώς και των άλλων ομάδων, ανταλλάσσουν ιδέες, συμπληρώνουν και βελτιώνουν το υλικό τους.

Εκπαιδευτική ρομποτική

Οι μαθητές σε ομάδες των 3-4 ατόμων σχεδιάζουν και οργανώνουν την εργασία τους, διακρίνουν τα μέσα και τα εργαλεία του περιβάλλοντος της εκπαιδευτικής ρομποτικής. Συναρμολογούν το ρομπότ, σχεδιάζουν,υλοποιούν, ελέγχουν και βελτιώνουν τις διαδικασίες καθοδήγησης του ρομπότ. Ενδεικτικά παραδείγματα, σε συνεργασία και με άλλα μαθήματα, όπως η φυσική και τα μαθηματικά:

κινήσεις του ρομπότ σε ορθογώνιο επίπεδο(ευθύγραμμη, υπό γωνία κ.λπ.)

μέτρηση απόστασης με βάση το χρόνο κίνησης του ρομπότ.

Δ. Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο

  •  Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, Κόμβος του ΠΣΔ https://internet-safety.sch.gr/

Εκπαιδευτική Τηλεόραση http://www.edutv.gr/index.php/diadiktio

Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου https://saferinternet4kids.gr

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο https://internetsafety.pi.ac.cy/

CyberKid – Οδηγίες ψηφιακής ασφάλειας http://www.cyberkid.gov.gr/

Ενδοσχολική βία http://stop-bullying.sch.gr

 
Κατηγορίες: Ε' - ΣΤ' ΤΑΞΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ε

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Οι ΤΠΕ εντάσσονται στο Πρόγραμμα Σπουδών του Δημοτικού Σχολείου με στόχο την ενίσχυση της μάθησης, τη συνεχή ανάπτυξη των μαθητών και την προετοιμασία της συμμετοχής τους στην Κοινωνία της ΓνώσηςΤο σημερινό σχολείο οφείλει να προετοιμάσει αποτελεσματικά τον αυριανό πολίτη της Κοινωνίας της Γνώσης, προκειμένου να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις αλλά και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες της νέας εποχής. Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι ΤΠΕ θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται και να διεισδύουν στο κοινωνικό πεδίο με ταχύτατους ρυθμούς, η διδασκαλία των ΤΠΕ και του πληροφορικού γραμματισμού στο Δημοτικό Σχολείο, προσδιορίζει και εξειδικεύει τις διαστάσεις του πληροφορικού γραμματισμού και της υπολογιστικής, αναλυτικής, διεπιστημονικής κριτικής σκέψης, δηλαδή τις ικανότητες (γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και αξίες για τις ΤΠΕ) που θα πρέπει να αναπτύξουν όλοι οι μαθητές και είναι απαραίτητες για τη συνέχιση των σπουδών τους στο Γυμνάσιο και την παραπέρα ζωή τους. Απώτερος στόχος είναι οι ΤΠΕ να συμβάλουν με νέα μέσα και νέες πρακτικές στη βελτίωση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος και, τελικά, στη διαμόρφωση ενός νέου σχολείου.

Το προτεινόμενο πλαίσιο ένταξης των ΤΠΕ στη βασική εκπαίδευση, διαρθρώνεται σε τέσσερις αλληλοεξαρτώμενες συνιστώσες:

  1. Οι ΤΠΕ ως μαθησιακό-γνωστικό εργαλείο (cognitive tool): Οι ΤΠΕ διατρέχουν οριζόντια όλα τα αντικείμενα του Προγράμματος Σπουδών και θεωρούνται μέσο υποστήριξης των σύγχρονων παιδαγωγικών προσεγγίσεων, εργαλείο επικοινωνίας, διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης, ανάπτυξης της κριτικής σκέψης και της δημιουργικής ικανότητας των μαθητών. 
  2. Οι ΤΠΕ ως μεθοδολογία επίλυσης προβλημάτων: Οι μαθητές εμπλέκονται σε δραστηριότητες επίλυσης προβλημάτων που έχουν ως σκοπό την καλλιέργεια δεξιοτήτων μεθοδολογικού χαρακτήρα (επεξεργασία δεδομένων, μοντελοποίηση λύσεων, δημιουργικότητα και καινοτομία) και δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου διερεύνηση, κριτική και αναλυτική σκέψη, συνθετική ικανότητα, ικανότητες επικοινωνίας και συνεργασίας). 
  3. Οι ΤΠΕ ως τεχνολογικό εργαλείο: Οι μαθητές εξοικειώνονται με τους υπολογιστές και τα σύγχρονα εργαλεία των ΤΠΕ. Ο άξονας αυτός στοχεύει στη συνεχή ανάπτυξη τεχνικών δεξιοτήτων και στην επάρκεια χειρισμού των σύγχρονων περιβαλλόντων των ΤΠΕ (λογισμικά γενικής χρήσης, εκπαιδευτικό λογισμικό, υπηρεσίες Διαδικτύου κ.λπ.). 
  4. Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο: Οι μαθητές γνωρίζουν και αξιολογούν τις εφαρμογές των ΤΠΕ στη σύγχρονη κοινωνία (διοίκηση, εργασία, επιστήμες, εκπαίδευση, ψυχαγωγία, πολιτισμός κ.λπ.). Απώτερος στόχος είναι να αποκτήσουν ευρύτερη ψηφιακή παιδεία και να διαμορφώσουν στάσεις και αξίες, ώστε να κατανοήσουν το νέο κοινωνικό και πολιτισμικό περιβάλλον που διαμορφώνεται στη σημερινή εποχή.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Γ – Δ

Γ’-Δ’ τάξη

 Α. Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ

  •  Γνωρίζω και χειρίζομαι τον υπολογιστή

Λειτουργικό σύστημα και Βοηθητικές εφαρμογές όπως: Ζωγραφική, Ημερολόγιο, Αριθμομηχανή

Υπολογιστικό σύστημα, Σκληρός δίσκος, Εξωτερικοί δίσκοι, Σαρωτής, Ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, Βιντεοκάμερα, Εκτυπωτής, Διαδίκτυο, Εκπαιδευτικά βίντεο

Από ποιες πρώτες ύλες παράγονται τα ρούχα που φοράμε; Δ’ http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/5055?locale=el

Σκουληκάκι http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3126

Αρχές εργονομίας: Η σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή https://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/757

Οργάνωση και ταξινόμηση ηλεκτρονικών αρχείων και φακέλων http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/9554

  •  Δημιουργώ και εκφράζομαι με παρουσιάσεις και πολυμέσα

Λογισμικό παρουσιάσεων

Ενδεικτικά έργα που προτείνονται να δημιουργήσουν οι μαθητές/τριες (Γ’ & Δ’ τάξη):

Πολυμεσικό παραμύθι ή κόμικ (με ήχους, αφήγηση και εικόνες/ζωγραφιές).
Οπτικοποίηση και μουσική επένδυση ενός τραγουδιού ή ποιήματος
Το ηλιακό μας σύστημα
Οι τέσσερις εποχές
Πολυμεσικό φυτολόγιο
Ο ήλιος: πηγή ζωής και επικίνδυνος
Φυτά που ευδοκιμούν στην περιοχή μας
Κάστρα του τόπου μας
Οι άθλοι του Ηρακλή
Η Μινωική Εποχή
Σύγχρονα μέσα μεταφοράς
Αγαπημένοι ήρωες κινουμένων σχεδίων και κόμικ
Αθλητισμός και υγιεινή διατροφή
Το γενεαλογικό μου δένδρο

Βασικές έννοιες πολυμέσων, Υπόδειγμα διαφανειών σε παρουσίαση, Σχεδίαση διαφανειών παρουσίασης , Δημιουργία παρουσίασης, Εισαγωγή και διαγραφή διαφανειών σε παρουσίαση, Εισαγωγή εικόνας σε παρουσίαση, Διάταξη διαφανειών σε παρουσίαση, Εφέ σε παρουσίαση, Διαδραστική παρουσίαση των δομικών στοιχείων που χρησιμοποιούνται κατά την ανάπτυξη μιας εφαρμογής πολυμέσων, Διαδραστικό βιντεομάθημα για τη χρήση των εφέ (εφέ εναλλαγής διαφανειών, προσαρμογή κίνησης) στο λογισμικό παρουσίασης

  • Δημιουργώ με τον κειμενογράφο

Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου (π.χ. OpenOffice) Ηλεκτρονικά λεξικά και σώματα κειμένων

Ενδεικτικά έργα που προτείνονται (Γ’ & Δ’ τάξη):

Πρόσκληση σε σχολική εκδήλωση
Αφίσα για τη σχολική γιορτή ή εκδήλωση
Ημερολόγιο δραστηριοτήτων τάξης
Γράμμα σε ένα φίλο μου
Άλμπουμ (έκθεση) εντυπώσεων από εκπαιδευτική εκδήλωση ή δραστηριότητα
Στίχοι αγαπημένου τραγουδιού- ποιήματος
Δημιουργία ψηφιακού στατικού κόμικ
Άρθρο για τη σχολική εφημερίδα
Το πλάνο της τάξης μας
Ημερολόγιο σχολικού έτους με ζωγραφιές των μαθητών

Ο Κειμενογράφος μου Γ’ http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2428

Σχεδιάζω τη δική μου κάρτα στον κειμενογράφο

Δημιουργώ πινακίδες σήμανσης με τον κειμενογράφο Δ’

Κατασκευάζω σταυρόλεξα με τον κειμενογράφο Δ’

Διαδραστικό βιντεομάθημα για την αντιγραφή και τη μετακίνηση κειμένου σε ένα έγγραφο Γ’

Β. Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ

  •  Γνωρίζω το Διαδίκτυο – Επικοινωνώ και συνεργάζομαι

 Φυλλομετρητές, Πλατφόρμα ψηφιακού σχολείου, Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, Wikipedia, Εκπαιδευτική τηλεόραση: http://www.edutv.gr, Εκπαιδευτικές πύλες

Διδακτικό σενάριο: Γνωριμία με το διαδίκτυο και τις υπηρεσίες του: http://aesop.iep.edu.gr/node/13647

Διδακτικό Σενάριο: Δημιουργώ το δικό μου Wiki: http://aesop.iep.edu.gr/node/15997

Διαδικτυακή τηλεόραση & ραδιόφωνο: webtv.ert.gr, webradio.ert.gr

Πλατφόρμες Ασύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (eclass ή/και e-me)

Γ. Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με τις ΤΠΕ

  •  Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες

Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης(π.χ. CmapTools)

Διαδίκτυο, Εκπαιδευτικά Λογισμικά

Ενδεικτικά έργα εννοιολογικής χαρτογράφησης που προτείνονται:

Έμβια και άβια όντα
Σπονδυλωτά ζώα
Πτηνά
Η τροφική αλυσίδα
Ο κύκλος του νερού
Η μόλυνση του περιβάλλοντος
Τα μέρη του Λόγου
Η κοινωνική ιεραρχία της Αρχαίας Αθήνας/Σπάρτης
Ο χρυσός αιώνας του Περικλή
  • Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό

Εννοιολογική Χαρτογράφηση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3423

Εννοιολογική Χαρτογράφηση – Σχολική εκδρομή

Γνωρίζω τα είδη των Η/Υ με Εννοιολογικούς Χάρτες http://aesop.iep.edu.gr/node/11543

Υλοποιώ σχέδια εργασίας/έρευνας (project) με τις ΤΠΕ

Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου, Λογισμικό Παρουσιάσεων, Λογισμικά πολυμέσων, Λογισμικό Ζωγραφικής, Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης, Λογισμικό δημιουργίας χρονογραμμής

Εκπαιδευτικό λογισμικό, Wikipedia, GoogleMaps, Ιστοεξερευνήσεις, Ιστολόγια, Wiki

π.χ. Ιστοεξερεύνηση (Γ’ & Δ’ τάξη)

Οι μαθητές/τριες εργάζονται σε μικρές ομάδες και αναλαμβάνουν ρόλους-διαθεματικές προσεγγίσεις, με στόχο να υλοποιήσουν ένα σχέδιο έρευνας με τη μορφή ιστοεξερεύνησης (WebQuest). Το θέμα διερεύνησης και μελέτης μπορεί να αντληθεί από τα άλλα μαθήματα του Π.Σ., το διαθεματικό πεδίο, τη σχολική ή την κοινωνική ζωή.Ενδεικτικά θέματα που προτείνονται:

Η ιστορία του τόπου μας
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στη αρχαιότητα
Οι θεοί του Ολύμπου
Οι κλιματικές αλλαγές
Το βασίλειο των μελισσών
Είναι υγιεινό; Διατροφή και υγεία
Προστατεύουμε το δάσος της περιοχής μας

Δ. Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο

  •  Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, Κόμβος του ΠΣΔ https://internet-safety.sch.gr/

Εκπαιδευτική Τηλεόραση http://www.edutv.gr/index.php/diadiktio

Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου https://saferinternet4kids.gr

Επικοινωνώ αλλά δεν αποκαλύπτω http://aesop.iep.edu.gr/node/15135

CyberKid – Οδηγίες ψηφιακής ασφάλειας http://www.cyberkid.gov.gr/

Υλικό για το Δημοτικό (για την ορθή χρήση του διαδικτύου και τη διαδικτυακή φήμη) https://saferinternet4kids.gr/ylikodhmotikou/https://goo.gl/68Is0L

Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων https://www.dpa.gr/el

Πνευματική ιδιοκτησία https://www.copyrightschool.gr/

 

 

Κατηγορίες: Γ' - Δ' ΤΑΞΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γ – Δ

Α – Β

Α’-Β’ τάξη

Α. Γνωρίζω, δημιουργώ και εκφράζομαι με τις ΤΠΕ

Υπολογιστής, Εκτυπωτής, Σαρωτής, Προβολικό, Φωτογραφική μηχανή, Βιντεοκάμερα, Διαδραστικός πίνακας, Λογισμικό Sebran, Λογισμικό GCompris

Βασικοί κανόνες εργονομίας http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/7875


Β. Επικοινωνώ και συνεργάζομαι με τις ΤΠΕ

  • Γνωρίζω το Διαδίκτυο – Επικοινωνώ και συνεργάζομαι

Φυλλομετρητής Εκπαιδευτική τηλεόραση, www.edutv.gr, Ψηφιακές εγκυκλοπαίδειες, Βικιπαίδεια,   https://el.wikipedia.org, Ηλεκτρονικά λεξικά, Εκπαιδευτικές ιστοσελίδες, Δικτυακοί τόποι μουσείων, Φωτόδεντρο

Διδακτικό σενάριο: Εφημερίδες http://aesop.iep.edu.gr/node/5943

Ψηφιακές συλλογές ΕΡΤ-Μαθαίνουμε στο σπίτι http://archive.ert.gr/arxiki/ert-paischolio/ https://www.ertflix.gr/category/mathainoumestospiti/

On-line μεταφραστές κειμένου https://translate.google.com/

Εκπαιδευτικά παιχνίδια http://gcompris.net/

Υπηρεσία ΠΣΔ για ηλεκτρονική αλληλογραφία https://webmail.sch.gr/login.php

Πλατφόρμες Ασύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (e class ή/και e-me)

Γ. Διερευνώ, ανακαλύπτω και λύνω προβλήματα με τις ΤΠΕ

  •  Μοντελοποιώ με εννοιολογικούς χάρτες

Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης (π.χ. CmapTools)

Εννοιολογική Χαρτογράφηση http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3423

Υλοποιώ σχέδια εργασίας/έρευνας (project) με τις ΤΠΕ

Λογισμικό επεξεργασίας κειμένου, Λογισμικό Ζωγραφικής, Λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης, Λογισμικό δημιουργίας χρονογραμμής, Εκπαιδευτικό λογισμικό, Φυλλομετρητής, GoogleMaps, Υπηρεσία ΠΣΔ για ηλεκτρονική αλληλογραφία, Ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, Σαρωτής

π.χ. Δημιουργία μουσείου κινουμένων σχεδίων (Β’ τάξη)

Οι μαθητές/τριες εργάζονται σε μικρές ομάδες με στόχο τη δημιουργία εκθεμάτων για ένα μουσείο κινουμένων σχεδίων. Με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, οι μαθητές/τριες:

Συγκεντρώνουν πληροφορίες από για τον αγαπημένο τους ήρωα κινουμένων σχεδίων.
Καταγράφουν τις δικές τους προτιμήσεις για ήρωες κινουμένων σχεδίων.
Καταγράφουν τις πιο δημοφιλείς προτιμήσεις για να τις παρουσιάσουν στο μουσείο.
Μοντελοποιούν σε εννοιολογικό χάρτη τα εκθέματα του μουσείου.
Δημιουργούν μία σελίδα για κάθε έκθεμα του μουσείου(με φωτογραφία, λεζάντα και περίληψη για τη δράση χαρακτήρα του ήρωα).
Σχεδιάζουν το εισιτήριο του μουσείου (φόντο, πληροφορίες).
Καταγράφουν τις προτάσεις τους για τις πληροφορίες και υπηρεσίες που θα πρέπει να παρέχει η ιστοσελίδα του μουσείου.

Δ. Οι ΤΠΕ ως κοινωνικό φαινόμενο

  •  Οικοδομώ ψηφιακή παιδεία και γραμματισμό

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, Κόμβος του ΠΣΔ https://internet-safety.sch.gr/

Εκπαιδευτική Τηλεόραση http://www.edutv.gr/index.php/diadiktio

Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου https://saferinternet4kids.gr

CyberKid – Οδηγίες ψηφιακής ασφάλειας http://www.cyberkid.gov.gr/

Κατηγορίες: Α' - Β' ΤΑΞΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Α – Β

Καλωσόρισμα στο Ιστότοπό μου!

Καλώς ήρθατε! 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλωσόρισμα στο Ιστότοπό μου!