Η προσπάθεια χρήσης εφαρμογών για την δημιουργία ενός πιο διαδραστικού και ευχάριστου τρόπου παρουσίασης και εμπέδωσης της ύλης από τους μαθητές, στο μάθημα “Θεωρία Τουρισμού και Εφαρμογές” της Β΄ τάξης των ΕΠΑΛ και συγκεκριμένα του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας, με οδήγησε στην δημιουργία των παρακάτω παιχνιδιών, και κουΐζ
Οι εφαρμογές που χρησιμοποίησα είναι : learningapps, wordwall, jigsawplanet
Τα παιχνίδια, κουΐζ, παζλ χρησιμοποιήθηκαν εργαστηριακά (δια ζώσης) και στην τηλεκπαίδευση. Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμα.
Κεφάλαιο 4ο : Το Τουριστικό Φαινόμενο
-
- Τουρισμός και Είδη : Ανάθεση – Αντιστοίχιση
- Μορφές Τουρισμού : Κρυπτόλεξο
- Εναλλακτικός Τουρισμός : Παζλ
- Εναλλακτικός Τουρισμός : Συμπλήρωση κενού
- Μορφές Εναλλακτικού Τουρισμού : Ταίριαξε τα ζευγάρια
- Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού : Εκχώρηση Ζευγών
- Το Τουριστικό Φαινόμενο : Σταυρόλεξο (Επαναληπτικό)
Κεφάλαιο 5ο : Ο Άνθρωπος Τουρίστας
-
-
- Ο Άνθρωπος Τουρίστας : Σταυρόλεξο (Επαναληπτικό)
- Συμπεριφορά Τουρίστα (Λόγοι) : Ανάθεση – Αντιστοίχιση
- Τουρισμός – Παράγοντες απόφασης : Ομάδες παζλ
- Ανθρώπινες Ανάγκες – Maslow : Βάζω τις λέξεις στη σωστή σειρά
-
Κεφάλαιο 7ο : Οι Συνέπειες του Τουρισμού
-
- Συνέπειες Τουρισμού : Τηλεπαιχνίδι (Πολλαπλής Επιλογής)
- Συνέπειες Τουρισμού : Αντιστοίχιση
3 σχόλια
Καταπληκτική δουλειά ! Είναι ένα σπουδαίο εργαλείο διδασκαλίας κ μάθησης, για μαθητές κι εκπαιδευτικούς!
Βασιλική
Με τα παιχνίδια ένας μαθητής μπορεί να αποκτήσει γνώσεις πιο ευχάριστα και πιο αποδοτικά. Η αξιόποιησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία θα δημιουργήσει στην τάξη ένα κλίμα άμιλλας και συναγωνισμού το οποίο θα οδηγήσει στη γενικότερη ανάπτυξη της τάξης.
Η ώρα της εξέτασης είναι η ώρα του παιχνιδιού.
Ευχαριστούμε πολύ για την αξιόλογη προσπάθεια που έκανες και την μοιράζεσαι μαζί μας .
Φοβερή ιδέα για τη δημιουργία ενός διαδραστικού μαθήματος για την καλύτερη εμπέδωση από τους μαθητές!!