Διαφημιστικά τριτάκια! Γ΄2

Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και την Ενότητα 4 Δημιουργώ και Καινοτομώ ασχοληθήκαμε με τη διαφήμιση. Βρήκαμε αφίσες παλιών και νέων διαφημίσεων, ακούσαμε ραδιοφωνικές διαφημίσεις και είδαμε τηλεοπτικές διαφημίσεις. Έπειτα τονίσαμε τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαίτερες προδιαγραφές της κάθε είδους διαφήμισης και στρωθήκαμε στη δουλειά! Κάθε ομάδα επέλεξε να διαφημίσει ένα συγκεκριμένο προϊόν κατασκευάζοντας μία διαφημιστική αφίσα αλλά και μια ραδιοφωνική διαφήμιση. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά!

IMG 20240523 130408 IMG 20240523 130419 IMG 20240523 130428 IMG 20240523 130436

 

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Γ’2

Ένα από τα θέματα που επεξεργαστήκαμε στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ήταν η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση και συγκεκριμένα το μάθημα με τίτλο «Μαθαίνω κι αγαπώ το σώμα μου». Μεταξύ άλλων, αναφέραμε τις σωστές ονομασίες των μελών του σώματός μας, μιλήσαμε για τις σωστές πρακτικές της προσωπικής υγιεινής, αναλύσαμε τις αιτίες του εκφοβισμού και τους τρόπους αντιμετώπισης και επισημάναμε τρόπους ώστε να πλοηγούμαστε με ασφάλεια στο διαδίκτυο και τα ηλεκτρονικά παιχνίδια. Σε επόμενη δραστηριότητα τα παιδιά κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν το καθένα ξεχωριστά μια πρόκληση για παραβατική συμπεριφορά ή επικίνδυνη κατάσταση. Ο στόχος ήταν να αρνηθούν την εμπλοκή τους και να δικαιολογήσουν με επιχειρήματα αυτή τους την άρνηση.

Τέλος, παίξαμε το παιχνίδι «Αλήθειες ή Στερεότυπα». Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και προσπάθησαν να ξεχωρίσουν από τα μηνύματα που βρίσκονταν στο έδαφος ποια από αυτά είναι αληθινές καταστάσεις και ποια στερεοτυπικές αντιλήψεις που δε βασίζονται στην αλήθεια, τη λογική ή την επιστήμη. Συμφωνήσαμε όλοι πως ορισμένες στερεοτυπικές ιδέες είναι τόσο συνυφασμένες με την κοινωνία μας που δύσκολα τις ξεχωρίζουμε από την αλήθεια. Τελικά εντοπίσαμε όλα τα στερεότυπα και συμπεράναμε πως, πριν δεχτούμε κάτι, θα πρέπει πρώτα να το εξετάζουμε και να το κρίνουμε από όλες τις πλευρές.

1 45 4 4 4 3 4 2 46 3

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στο Γ΄2

Στις 2 Απριλίου γιορτάσαμε τα γενέθλια του μεγάλου παραμυθά, Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου που καθιερώθηκε προς τιμή του. Μιλήσαμε για την αξία του βιβλίου σε γνωστικό, νοητικό και συναισθηματικό επίπεδο και ορίσαμε την ανάγνωση εξωσχολικών βιβλίων ως έναν όμορφο τρόπο να περνάμε τον ελεύθερό μας χρόνο. Φτιάξαμε τέλος «παραμυθένιες» αφίσες που κρεμάσαμε στον διάδρομο του σχολείου μας!

1 3 2 3 3 3 4 3 5 2

Η Δανειστική Βιβλιοθήκη του Γ΄2

Από την αρχή της χρονιάς ξεκίνησε να λειτουργεί η δανειστική βιβλιοθήκη της τάξης μας. Τα παιδιά έφεραν βιβλία από το σπίτι τους και τα χωρίσαμε σε κατηγορίες όπως ιστορία, επιστήμες, παραμύθια, ενώ στην πορεία προστέθηκαν κι άλλες π.χ. κόμικς. Ορίστηκαν βιβλιοθηκάριοι για κάθε μήνα, φτιάξαμε κάρτα μέλους, διευκρινίσαμε τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του αναγνώστη και ο δανεισμός άρχισε! Με την επιστροφή των βιβλίων, τα παιδιά παρουσιάζουν την περίληψη του βιβλίου που διάβασαν καθώς και την εντύπωση που τους άφησε.

1 2 2 2 3 2 4 2 5 1 6 1 7 1 8 9 10

Η 25η Μαρτίου στο Γ΄2

Στο πλαίσιο των μαθημάτων της 25ης Μαρτίου, μελετήσαμε την Ελληνική Επανάσταση μέσα από πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων και ξένων ζωγράφων. Στις μισές ομάδες μοιράστηκαν οι πίνακες χωρίς τίτλους, τους οποίους έπρεπε να μαντέψουν. Αντίστοιχα στις υπόλοιπες ομάδες δόθηκαν οι τίτλοι κι έπρεπε να μαντέψουν το περιεχόμενο του κάθε πίνακα. Στο τέλος οι εργασίες των παιδιών ενώθηκαν και προέκυψε ότι σε πολλές περιπτώσεις οι «μαντεψιές» τους επαληθεύτηκαν!

 

1 1 2 1 3 1 4 1

Ανακύκλωση! Γ΄2

Με αφορμή το κείμενο της Γλώσσας «Τα χαρτιά ανακυκλώνονται!» συζητήσαμε για τη διαδικασία της ανακύκλωσης και την τεράστια σημασία της στην προστασία του περιβάλλοντος. Στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι βάζοντας τα υλικά της ανακύκλωσης στον σωστό κάδο και δημιουργήσαμε αφίσες ώστε να μεταδώσουμε το μήνυμα της ανακύκλωσης και στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου.

1 2 3 4 5 6 7

Δικαιολογητικά εγγραφής μαθητών στην Α’ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2024-2025



Λήψη αρχείου

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟΥ

Το σχολείο ενδιαφέρεται για την πρόσληψη σχολικού τροχονόμου. Σας επισυνάπτουμε την προκήρυξη.



Λήψη αρχείου