Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 1η Ενότητα 5o

Στο πέμπτο εργαστήριο διαβάσαμε κόμικς από τη Φρουτοπία του Ευγ. Τριβιζά. Αφού γελάσαμε με τις περιπέτειες του Μήλου Αιμίλιου και της Μάτας Ντομάτας και παρατηρήσαμε τα χαρακτηριστικά του γραπτού λόγου στα κόμικς, φτιάξαμε και τα δικά μας κόμικς με φρούτα που μιλάνε μεταξύ τους. Την επόμενη μέρα μια συμμαθήτριά μας έφερε στην τάξη πολλά τεύχη της Φρουτοπίας και τα ξεφυλλίσαμε ενθουσιασμένοι!

1 9

 

2 9

 

3 9

 

4 9

 

5 6

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 1η Ενότητα 4o

Στο τέταρτο εργαστήριο ασχοληθήκαμε με την αξία του πρωινού γεύματος. Μέσα από φωτογραφίες κατανοήσαμε την επίδραση που έχει στο σώμα μας αλλά και στη διάθεσή μας ένα σωστό και πλήρες πρωινό και ζωγραφίσαμε ένα πιάτο με τροφές που θα μπορούσαμε να συμπεριλάβουμε στο καθημερινό μας πρωινό.

1 8

 

2 8

 

3 8

4 8

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 1η Ενότητα 3o

Στο τρίτο εργαστήριο διακρίναμε μέσα από άρθρα και φωτογραφίες τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές. Συζητήσαμε στην τάξη για τη σημασία της υγιεινής διατροφής για το σώμα μας και λύσαμε αινίγματα με τις απαντήσεις να είναι τρόφιμα. Τέλος, ακούσαμε και χορέψαμε το «Χοντρό μπιζέλι».

1 7

 

2 7

 

3 7

 

4 7

 

5 5

 

6 3

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 1η Ενότητα 2o

Στο δεύτερο εργαστήριο της ενότητας διαβάσαμε πληροφορίες για τις ομάδες των τροφίμων, ποια τρόφιμα περιλαμβάνει η καθεμιά και ποια είναι τα οφέλη τους για τον οργανισμό μας. Παίξαμε διαδικτυακά παιχνίδια διαχωρίζοντας τα τρόφιμα και χωριστήκαμε σε ομάδες για να τα εντοπίσουμε και να τα ξεχωρίσουμε.

1 6

 

2 6

 

3 6

 

4 6

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 1η Ενότητα

Στην ενότητα αυτή ασχοληθήκαμε με τη διατροφή μας, δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στις υγιεινές συνήθειες. Ξεκινήσαμε από τα δόντια μας και το ποιες τροφές τα καταστρέφουν. Διαβάσαμε τη Δόνα Τερηδόνα του Ευγένιου Τριβιζά, μελετήσαμε την οικογένεια λέξεων του δοντιού, μάθαμε τον σωστό τρόπο πλυσίματος και φτιάξαμε ένα ομοίωμα του στόματος με πλαστελίνη.

1 5

 

2 5

 

3 5

 

4 5

 

5 4

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 2η Ενότητα 5ο

Στο τελευταίο εργαστήριο μάθαμε για την ανακύκλωση. Την επαναχρησιμοποίηση δηλαδή υλικών για την εξοικονόμηση ενέργειας και τη μείωση των σκουπιδιών. Μάθαμε ότι σχεδόν όλα τα υλικά της καθημερινότητάς μας μπορούν να ανακυκλωθούν. Ξεχωρίσαμε μετά κατά ομάδες διάφορες συσκευασίες και τις τοποθετήσαμε στον σωστό κάδο. Στη συνέχεια πήγαμε όλοι μαζί και είδαμε τους κάδους που έχουν τοποθετηθεί στο σχολείο μας για ανακύκλωση καπακιών και μπαταριών και αποφασίσαμε να συγκεντρώσουμε στην τάξη μας όσα από αυτά τα υλικά μπορούμε.

1 4

 

2 4

 

3 4

 

4 4

5 3

 

6 2

 

7

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 2η Ενότητα 4ο

Στο τέταρτο εργαστήριο αναφερθήκαμε στους κινδύνους που απειλούν τη θάλασσα. Μέσα από φωτογραφίες και βίντεο, ξεχωρίσαμε τα σκουπίδια και τα πλαστικά, τη μόλυνση από πετρέλαιο και την παράνομη αλιεία. Έπειτα φτιάξαμε όλοι μαζί το ταξίδι μιας πλαστικής σακούλας από το εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται μέχρι και τη θάλασσα που μπορεί να καταλήξει.

1 3

 

2 3

 

4 3

 

3 3

 

5 2

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 2η Ενότητα 3ο

Στο τρίτο εργαστήριο μιλήσαμε για τους κινδύνους του δάσους. Χωριστήκαμε σε ομάδες και η κάθε ομάδα επεξεργάστηκε ένα διαφορετικό θέμα. Στο τέλος ένα μέλος από κάθε ομάδα πήρε τον ρόλο του δημοσιογράφου και έπαιρνε συνέντευξη από τα υπόλοιπα μέλη. Έτσι ακούσαμε πυροσβέστες που περιέγραφαν μια πυρκαγιά στο δάσος, ζωάκια που μιλούσαν για σκουπίδια στο δάσος και κατοίκους που ανησυχούσαν για το κόψιμο των δέντρων με σκοπό την κατασκευή ξενοδοχείου στην περιοχή.

1 2

 

2 2

3 2

4 2

5 1

 

6 1

 

 

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 2η Ενότητα 2ο

Στο δεύτερο εργαστήριο θυμηθήκαμε από το βιβλίο τι έδινε η μηλιά στο αγόρι και τα καταγράψαμε όλα πάνω σε μήλα. Στη συνέχεια μιλήσαμε για την προσφορά του δάσους στον άνθρωπο και την αξία του για τη ζωή μας. Αναφερθήκαμε στο οξυγόνο, την ξυλεία, την προστασία που μας παρέχει από πλημμύρες και γνωρίσαμε όλα τα ζωάκια που συναντούμε στα ελληνικά δάση.

1 1

 

2 1

 

3 1

 

4 1

 

5

 

6

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – 2η Ενότητα 1ο

Στη 2η Ενότητα των Εργαστηρίων επεξεργαστήκαμε θέματα του περιβάλλοντος. Αρχικά διαβάσαμε το όμορφο βιβλίο του Σελ Σιλβερστάιν «Το δέντρο που έδινε». Προχωρήσαμε σε δραστηριότητες επεξεργασίας της ιστορίας και αποσαφηνίσαμε την έννοια του χρόνου.

 

1

 

2

 

3

 

4