Μια όμορφη εκδρομή πραγματοποίησαν τη Παρασκευή 6/6/2025 οι Γ’, Δ’,Ε’ και ΣΤ’ τάξη του σχολείου. Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε στην όμορφη πόλη των Σερρών, και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο παγωτού της Κρι-κρι αλλά και στη λίμνη Κερκίνη. Εκεί οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μάθουν τον τρόπο παρασκευής ενός παγωτού αλλά και χρήσιμες πληροφορίες για τον υδροβιότοπο της λίμνης Κερκίνης. Η εμπειρία από την τελευταία εκδρομή της σχολικής χρονιάς θα μείνει αξέχαστη σε όλα τα παιδιά!











































