Αρχική » Χωρίς κατηγορία » ΑΦΙΣΑ «Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών και μαθησιακής υποστήριξης/ συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την ισότιμη πρόσβαση και συμπερίληψη στην εκπαίδευση», με κωδικό ΟΠΣ: 6001610 του Περιφερειακού Προγράμματος: «Πελοπόννησος» του ΕΣΠΑ 2021-2027.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ

ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ

Σαν σήμερα

27/11/1922: Καταργείται η ελληνική αρμοστεία στην Κωνσταντινούπολη και ανταλλάσσονται οι πληθυσμοί Μικράς Ασίας και Μακεδονίας.

Ιστορικό

Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

ΑΦΙΣΑ «Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών και μαθησιακής υποστήριξης/ συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την ισότιμη πρόσβαση και συμπερίληψη στην εκπαίδευση», με κωδικό ΟΠΣ: 6001610 του Περιφερειακού Προγράμματος: «Πελοπόννησος» του ΕΣΠΑ 2021-2027.

«Η Πράξη αφορά στη στήριξη του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης και  στην ενίσχυση των ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ, με στόχο την ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση,  τη συμπερίληψη και την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών/τριών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα σχολεία γενικής αγωγής της Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

 

Για την κάλυψη των αναγκών της  Πράξης απασχολούνται εκπαιδευτικοί οι οποίοι συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης ή στελεχώνουν τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., νοσηλευτές για τους μαθητές που χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί για τη διάγνωση και αξιολόγηση  ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών   και ειδικό βοηθητικό προσωπικό για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν».

ΑΦΙΣΑ ΠΕΠ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση