Αρχική » ΑΡΧΙΚΗ (Σελίδα 5)
Αρχείο κατηγορίας ΑΡΧΙΚΗ
Δράση Πρόληψης της σχολικής βίας σε συνεργασία με «Το Χαμόγελο του Παιδιού»
Την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας δράση πρόληψης σε συνεργασία με τον οργανισμό Το Χαμόγελο του Παιδιού, με τη συμμετοχή εξειδικευμένης ψυχολόγου.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Α’, Β’ και Γ’ συμμετείχαν στη θεματική «Ενδυνάμωση Φιλικών Σχέσεων», ενώ οι τάξεις Δ’, Ε’ και ΣΤ’ παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Ενδοσχολική Βία και Σχολικός Εκφοβισμός / Οι Σκέψεις της Νεφέλης».
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και συζήτηση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν σκέψεις και συναισθήματα, να αναγνωρίσουν τη σημασία της φιλίας, του σεβασμού και της συνεργασίας, καθώς και να ενημερωθούν για τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού.
Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του σχολείου μας για την καλλιέργεια θετικού σχολικού κλίματος και τη δημιουργία ενός ασφαλούς περιβάλλοντος για όλους τους μαθη τές και τις μαθήτριες.
Αναβάθμιση των σχολικών υποδομών
Ευχαριστούμε θερμά Τραπεζικό Όμιλο για τη δωρεά ενός σταθερού ηλεκτρονικού υπολογιστή, ο οποίος τοποθετήθηκε στο γραφείο των εκπαιδευτικών ώστε να αναβαθμιστεί και να μπορούν οι εκπαιδευτικοί να εργάζονται καλύτερα και αποδοτικότερα. Με την εγκατάσταση του ηλεκτρονικού υπολογιστή το γραφείο των εκπαιδευτικών έχει 2 θέσεις εργασίας σε υπολογιστή.
Επίσης, να ευχαριστήσουμε την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Αναστασία Σταμπουλάκη και τον Κωνσταντίνο Μαλτέζο για την εγκατάσταση και σύνδεση του υπολογιστή με τον εκτυπωτή.
«Αποκριάτικοι ρυθμοί και χαμόγελα!»
Την Τσικνοπέμπτη το σχολείο μας οργάνωσε μια χαρούμενη και γεμάτη ζωντάνια εκδήλωση για τον εορτασμό της Αποκριάς.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες, ντυμένοι και ντυμένες με ευφάνταστες αποκριάτικες στολές, γέμισαν τον χώρο με χρώματα, μουσική και κέφι. Με ενθουσιασμό αναβίωσαν παραδοσιακά έθιμα της Αποκριάς, όπως το γαϊτανάκι, χόρεψαν σε αποκριάτικους ρυθμούς, τραγούδησαν και συμμετείχαν σε διασκεδαστικά παιχνίδια.
Η εκδήλωση αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για έκφραση, δημιουργικότητα και συνεργασία, ενισχύοντας το πνεύμα της ομαδικότητας και της χαράς που χαρακτηρίζει αυτές τις ημέρες.
Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα νόστιμα κεράσματα που προσέφερε στους μαθητές και στις μαθήτριες, καθώς και για την πολύτιμη βοήθειά του στη διοργάνωση της εκδήλωσης. Η στήριξή του συμβάλλει ουσιαστικά στη δημιουργία όμορφων σχολικών εμπειριών για τα παιδιά μας.
Και του χρόνου με υγεία και ακόμη περισσότερο κέφι!
Τρέφομαι σωστά, μεγαλώνω δυνατά!»
Την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου το σχολείο μας είχε τη χαρά να φιλοξενήσει τη διατροφολόγο κ. Μαρκέλλα Μπαϊρακτάρη, η οποία διατηρεί γραφείο στον Λαγκαδά, και πραγματοποίησε μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και δημιουργική δράση για τους μαθητές μας με θέμα τη σωστή και ισορροπημένη διατροφή.
Με βιωματικό και διαδραστικό τρόπο, μέσα από παιχνίδια, ομαδικές δραστηριότητες και συνεργασία, οι μαθητές γνώρισαν τις βασικές ομάδες τροφίμων και τη σημασία καθεμιάς για την ανάπτυξη και την υγεία τους. Χωρισμένοι σε ομάδες, συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά παιχνίδια ταξινόμησης τροφίμων, συζήτησαν για τις καθημερινές τους διατροφικές συνήθειες και αντάλλαξαν απόψεις.
Στη συνέχεια, με ενθουσιασμό και φαντασία, δημιούργησαν υγιεινά πιάτα για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό γεύμα, εφαρμόζοντας όσα έμαθαν. Μέσα από τη διαδικασία αυτή κατανόησαν τη σημασία της ποικιλίας, της ισορροπίας και της σωστής επιλογής τροφών στην καθημερινή τους διατροφή.
Σκοπός της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε θέματα υγιεινής διατροφής και η καλλιέργεια θετικών στάσεων και συνηθειών από μικρή ηλικία. Τα αποτελέσματα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, εξέφρασαν απορίες και προβληματισμούς και έδειξαν διάθεση να υιοθετήσουν πιο υγιεινές επιλογές στην καθημερινότητά τους.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Μαρκέλλα Μπαϊρακτάρη, για την άμεση ανταπόκριση στην πρόσκλησή μας, την επιστημονική της κατάρτιση, την παιδαγωγική της προσέγγιση και τον ενθουσιασμό με τον οποίο μετέδωσε τις γνώσεις της στα παιδιά. Τέτοιες δράσεις συμβάλλουν ουσιαστικά στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών μας και ενισχύουν τη σύνδεση του σχολείου με έναν υγιεινό τρόπο ζωής.
Το ταξίδι του δεκατιανού μου – ΚΠΕ Αρναίας
Σήμερα οι μαθητές της Α’ και Γ’ Δημοτικού είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε ένα διαδικτυακό βιωματικό εργαστήριο με θέμα ” Το ταξίδι του δεκατιανού μου” του ΚΠΕ Αρναίας. Οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με μαθητές άλλων σχολείων και συζήτησαν για τα τροφοχιλιόμετρα και πώς αυτά σχετίζονται με τη χώρα προέλευσης των προϊόντων που καταλανώνουν. Στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές να κατανοήσουν ότι οι διατροφικές επιλογές του δεκατιανού τους σχετίζονται τόσο με την ποιότητα της υγείας τους όσο και με την προστασία του περιβάλλοντος. Ευχαριστούμε το ΚΠΕ Αρναίας που μέσω του προγράμματος “Ταπεριστας” μας χάρισε αυτήν την εποικοδομητική εμπειρία.
Υπαπαντή του Κυρίου – Γιορτάζουν οι μητέρες
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας τίμησε τη γιορτή της μητέρας, η οποία συνδέεται με τη γιορτή της Υπαπαντής του Κυρίου, στις 2 Φεβρουαρίου. Με αφορμή τη σημαντική αυτή ημέρα, αναδείχθηκε ο ξεχωριστός ρόλος της μητέρας στην οικογένεια και στην κοινωνία.
Στο πλαίσιο της γιορτής, ο Σύλλογος προσέφερε, μέσω των μαθητών μας, μικρά αρωματικά κεριά ως συμβολικό δώρο των παιδιών προς τις μητέρες τους, γεμίζοντας τη σχολική κοινότητα με χαμόγελα και συγκίνηση.
Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την όμορφη αυτή πρωτοβουλία και τη συνεχή του προσφορά στο σχολείο μας.
Γιορτή των Τριών Ιεραρχών
Με αφορμή τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το σχολείο μας πραγματοποίησε εκκλησιασμό στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου, τιμώντας τους προστάτες της Παιδείας και των Γραμμάτων. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί συμμετείχαν με σεβασμό στη θεία λειτουργία, αναλογιζόμενοι το διαχρονικό μήνυμα και την προσφορά των Τριών Ιεραρχών.
Ο Μέγας Βασίλειος, ο Γρηγόριος ο Θεολόγος και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος ξεχώρισαν για το πνευματικό τους έργο, τη βαθιά μόρφωση και το παράδειγμα ζωής που άφησαν, συνδυάζοντας την πίστη με τη γνώση και την κοινωνική προσφορά.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την ευγενική προσφορά της αρτοκλασίας και τη διαρκή στήριξή του στο έργο του σχολείου μας.
Ολυμπιακό Μουσείο- “Παραολυμπιακοί Αγώνες” – “Υγιεινή διατροφή”
Τη Δευτέρα 26/1/2026, το σχολείο μας πραγματοποίησε διδακτική επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο, στην οποία οι μαθητές συμμετείχαν σε τρία διαφορετικά εκπαιδευτικά προγράμματα, προσαρμοσμένα στις ηλικίες και τις ανάγκες κάθε τάξης.
Οι μαθητές των Α & Γ τάξεων συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Εργαστήριο μαγειρικής και υγιεινής διατροφής», όπου γνώρισαν βασικές αρχές σωστής διατροφής και υγιεινών συνηθειών μέσα από βιωματικές και δημιουργικές δραστηριότητες.
Οι μαθητές των Β & Δ τάξεων παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Παραολυμπιακοί Αγώνες», μέσα από το οποίο ενημερώθηκαν για τις αξίες της ισότητας, του σεβασμού στη διαφορετικότητα και της δύναμης της ανθρώπινης προσπάθειας, καλλιεργώντας την ενσυναίσθηση και τη συνεργασία.
Τέλος, οι μαθητές των Ε & ΣΤ τάξεων συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Επιστήμη και Αθλητισμός», όπου ανακάλυψαν τη σύνδεση της επιστήμης με τον αθλητισμό και κατανόησαν τον ρόλο της επιστημονικής γνώσης στη σωματική υγεία και την αθλητική επίδοση.
Η διδακτική επίσκεψη αποτέλεσε μια ουσιαστική εκπαιδευτική εμπειρία, προσφέροντας στους μαθητές γνώσεις, αξίες και βιώματα που συμπληρώνουν δημιουργικά τη σχολική ζωή.
Α &Γ ΤΑΞΕΙΣ
Β & Δ ΤΑΞΕΙΣ
Ε & ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ
Κοπή βασιλόπιτας στο σχολείο μας
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου, την Παρασκευή 9 Ιανουαρίου, προσέφερε βασιλοπιτάκια, τα οποία μοίρασε με χαρά σε όλους/όλες τους/τις μαθητές/τριες όλων των τάξεων του σχολείου, καθώς και στους εκπαιδευτικούς του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου.
Η όμορφη αυτή πρωτοβουλία γέμισε το σχολείο χαμόγελα και γιορτινή διάθεση, δίνοντας την ευκαιρία σε όλους να ανταλλάξουμε ευχές για τη νέα χρονιά.
Ευχόμαστε στους τυχερούς/ές που βρήκαν το φλουρί να έχουν υγεία, χαρά και πολλές επιτυχίες, ενώ σε όλους ευχόμαστε μια δημιουργική και ευτυχισμένη χρονιά, γεμάτη πρόοδο και όμορφες στιγμές.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά, τη συνεχή στήριξη και το ενδιαφέρον που δείχνει έμπρακτα για τη σχολική μας κοινότητα. Τέτοιες δράσεις ενισχύουν το πνεύμα συνεργασίας και κάνουν το σχολείο μας πιο ζεστό και φιλόξενο.
























































