Στα πλαίσια ενός εκπαιδευτικού περίπατου οι μαθητές της Έ και ΣΤ΄ τάξης διέσχισαν το μονοπάτι που έχει υιοθετηθεί από το σχολείο μας <<Ράχτη-Άγιο Μακάριο>>. Η διαδρομή ήταν μεγάλη αλλά άκρως ενδιαφέρουσα. Τα παιδιά περπάτησαν περίπου 5,500 μέτρα με 2 ενδιάμεσες στάσεις για φαγητό και παιχνίδι. Η πρώτη στάση έγινε στην κορυφή του βουνού οπού και απολαύσαμε τη θέα και η δεύτερη στο προαύλιο της Αγίας Μαρίνας. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής τα παιδιά παρατήρησαν τη σπάνια χλωρίδα αλλά και πανίδα της περιοχής.
Εύχομαι σύντομα και στην επόμενη μας εξόρμηση καθώς κάτι τέτοιες δραστηριότητες ευχαριστούν όχι μόνο το σώμα αλλά και το πνεύμα μας.

































Πρόσφατα σχόλια