Στις αρχές Μαΐου το σχολείο μας πραγματοποίησε τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Βουλή των Ελλήνων και στο Ναύπλιο. Στο ταξίδι αυτό συμμετείχαν οι μαθητές της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συνοδεία των γονέων τους, ενώ οι συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν η κα. Άννα Πονηρού, η κα. Μαρίκα Πιτσάκη και ο κ. Δημήτριος Μανάρας. Το […]
Αρχεία για 22 Ιουνίου, 2026
Εκπαιδευτική εκδρομή στη Βουλή και στο Ναύπλιο
Ιούν 202622
- "ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"(ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ)
- e-Τwinning
- Ανακοινώσεις
- Δικαιούμαστε Αλλά και Προσφέρουμε
- Δράσεις και Δραστηριότητες
- ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ (ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2023-24)
- ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ
- ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ
- Μια ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι…
- ΝΑΙ, ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!
- ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2025
- Πολλές φωνές – Ένα Εμείς
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ(ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ)
- ΣΧΟΛΙΑ
- Τα νέα του σχολείου
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ




Πρόσφατα σχόλια