Στις αρχές Μαΐου το σχολείο μας πραγματοποίησε τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Βουλή των Ελλήνων και στο Ναύπλιο. Στο ταξίδι αυτό συμμετείχαν οι μαθητές της Ε΄ και της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας συνοδεία των γονέων τους, ενώ οι συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν η κα. Άννα Πονηρού, η κα. Μαρίκα Πιτσάκη και ο κ. Δημήτριος Μανάρας. Το πρόγραμμα της εκδρομής περιλάμβανε επίσκεψη στη Βουλή, ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης, επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο των Μυκηνών και της Επιδαύρου, περιήγηση στο φρούριο του Παλαμηδίου και στην πόλη του Ναυπλίου. Η εκπαιδευτική εκδρομή πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και όλοι επιστέψαμε στο νησί μας ενθουσιασμένοι!
Εκπαιδευτική εκδρομή στη Βουλή και στο Ναύπλιο
Ιούν 202622
- "ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ"(ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ)
- e-Τwinning
- Ανακοινώσεις
- Δικαιούμαστε Αλλά και Προσφέρουμε
- Δράσεις και Δραστηριότητες
- ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ (ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 2023-24)
- ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ
- ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ
- Μια ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι…
- ΝΑΙ, ΝΟΙΑΖΟΜΑΣΤΕ!
- ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2025
- Πολλές φωνές – Ένα Εμείς
- ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ(ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ)
- ΣΧΟΛΙΑ
- Τα νέα του σχολείου
- ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ
- ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ




Αφήστε μια απάντηση