Το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού–Νεοχωρίου στην Παρέλαση της 4ης Νοεμβρίου, στην Αριδαία
Το Δημοτικό Σχολείο Βορεινού–Νεοχωρίου συμμετείχε με υπερηφάνεια στην παρέλαση που πραγματοποιήθηκε σήμερα, 4 Νοεμβρίου 2025, στην Αριδαία, για τον εορτασμό της επετείου της Απελευθέρωσης της Αριδαίας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, παρέλασαν με καμάρι και πειθαρχία, τιμώντας την ιστορική ημέρα και τους αγώνες των προγόνων μας για την ελευθερία. Με τη στάση τους και το ήθος τους, έκαναν όλους εμάς περήφανους και απέσπασαν το θερμό χειροκρότημα του πλήθους.
Η συμμετοχή του σχολείου μας σε τέτοιες επετειακές εκδηλώσεις αποτελεί ζωντανό μάθημα ιστορίας και δημοκρατίας για τους μαθητές μας, ενισχύοντας τη σύνδεσή τους με τον τόπο, την παράδοση και τις αξίες του ελληνικού έθνους.
Συγχαίρουμε θερμά όλα τα παιδιά για την άψογη παρουσία τους!