Χριστουγεννιάτικη εορτή του Δημοτικού Σχολείου Βορεινού-Νεοχωρίου
Με ιδιαίτερη επιτυχία και μέσα σε ένα ζεστό, γιορτινό κλίμα πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη εορτή του Δημοτικού Σχολείου Βορεινού – Νεοχωρίου την 23η Δεκεμβρίου 2025, στο Πνευματικό Κέντρο Νεοχωρίου. Η εκδήλωση γέμισε χαμόγελα, συγκίνηση και χαρά όλους όσοι παρευρέθηκαν, σηματοδοτώντας όμορφα το πνεύμα των Χριστουγέννων.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου παρουσίασαν δύο θεατρικές παραστάσεις, αποδεικνύοντας το ταλέντο, τη δημιουργικότητα και τη συλλογική τους προσπάθεια.
Η πρώτη παράσταση, με τίτλο «Ο Αη-Βασίλης άρρωστος», παρουσιάστηκε από τα παιδιά της Α’ και Β’ τάξης και γνώρισε μεγάλη επιτυχία, κερδίζοντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού με την αθωότητα και τη ζωντάνια των μικρών μαθητών.
Ακολούθησε η θεατρική παράσταση «Χριστουγεννιάτικοι Μπελάδες», από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης, η οποία σκόρπισε άφθονο γέλιο αλλά και στιγμές συγκίνησης στους γονείς και κηδεμόνες.
Η γιορτή ολοκληρώθηκε με χριστουγεννιάτικα τραγούδια και ένα πρωτότυπο χορευτικό, το οποίο παρουσίασαν τα κορίτσια των μεγαλύτερων τάξεων, προσθέτοντας έναν ξεχωριστό και χαρούμενο τόνο στο κλείσιμο της εκδήλωσης.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την προσπάθεια, τον ζήλο και τη συνεργασία που επέδειξαν όλο αυτό το διάστημα, καθώς και σε όσους συνέβαλαν στην προετοιμασία και την επιτυχή πραγματοποίηση της εορτής. Η συμμετοχή και η ανταπόκριση του κοινού επιβεβαίωσαν ότι η εκδήλωση άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και γέμισε ενθουσιασμό μικρούς και μεγάλους.
Κλείνοντας, ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη και χαρά, και το νέο έτος να φέρει ειρήνη, δημιουργικότητα και πολλές όμορφες στιγμές για τα παιδιά, τις οικογένειές τους και ολόκληρη τη σχολική κοινότητα. 🎄✨
Ακολουθούν φωτογραφίες από την εκδήλωση

