Το σχολείο μας θέλοντας να δώσει επιπλέον κίνητρα στους μαθητές του για συμμετοχή σε καινοτόμες δράσεις και παράλληλα να τους παρέχει όσο περισσότερα ερεθίσματα είναι δυνατό κατά περίπτωση υπέβαλε ένα σχέδιο δράσης στο Ίδρυμα Λάτση και στο πρόγραμμα “Μαθαίνουμε Παρέα” .
Το σχολείο μας επιλέχθηκε να χρηματοδοτηθεί για τη δράση που υπέβαλε. Παρακάτω παρατίθενται τα στοιχεία του προγράμματος:
Το πρόγραμμα δέχτηκε συνολικά 125 έγκυρες αιτήσεις από 28 νησιά. Η συμμετοχή 278 εκπαιδευτικών στις ομάδες αποτελεί μια εγγύηση για τη συνέχιση του προγράμματος αλλά και για το σημαντικό έργο που πραγματοποιείται στη δημόσια εκπαίδευση της χώρας.
Πρόταση υπέβαλαν 86 Δημοτικά Σχολεία και 39 Νηπιαγωγεία. Η επιτροπή αξιολόγησης με κριτήρια την ιδέα και την περιγραφή της πρότασης, την μεθοδολογία υλοποίησης αλλά και τους προσδοκώμενους στόχους και αποτελέσματα αποφάσισε να χρηματοδοτηθούν 17 προτάσεις για το σχολικό έτος 2013-14
Ακολουθούν οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες που επελέγησαν για υλοποίηση κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2013-2014.
Α/Α |
ΝΗΣΙ |
ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ |
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ |
ΘΕΜΑΤΙΚΗ |
1. |
Άνδρος |
Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Χώρας Άνδρου |
Το σεντούκι της γιαγιάς |
Τοπική Ιστορία – Λαογραφία |
2. |
Αστυπάλαια |
Νηπιαγωγείο Αστυπάλαιας |
Μουσικοχώρα Αστυπάλαιας |
Τέχνες – Μουσική |
3. |
Κάλυμνος |
2ο Δημοτικό Σχολείο Πόλεως Καλύμνου |
«Τα Θαλασσοπούλια»-Σχολική Εφημερίδα |
Αξίες – Στάσεις – Ευαισθητοποίηση |
4. |
Κέρκυρα |
6ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας |
Η αυλή του σχολείου μας: φυτεύουμε, μαθαίνουμε και ανακαλύπτουμε τη μαγεία της φύσης |
Περιβάλλον |
5. |
Κεφαλονιά |
Νηπιαγωγείο Λακήθρας |
Οι παραδοσιακές ενδυμασίες, η μουσική και οι χοροί της Κεφαλλονιάς |
Τοπική Ιστορία – Λαογραφία |
6. |
Κως |
7ο Δημοτικό Σχολείο Κω |
Υφαντική-Αειφορικό Μοντέλο Ανάπτυξης |
Τέχνες – Υφαντική |
7. |
Λέσβος |
Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Μήθυμνας |
“Μήθυμνα: Μικρό θυμητάρι, ακριβό φυλαχτό στο πέρασμα των καιρών …” – Κτήρια της Μήθυμνας μέσα από τα μάτια των παιδιών |
Τοπική Ιστορία – Αρχιτεκτονική |
8. |
Λήμνος |
Δημοτικό Σχολείο Μούδρου |
Μέλι: Μια γλυκιά εμπειρία! Honey: A Sweet Experience! |
Ξένες γλώσσες |
9. |
Νάξος |
Δημοτικό Σχολείο Βίβλου |
Εναλλακτικές – Βιολογικές Καλλιέργειες και Βιώσιμη Ανάπτυξη |
Περιβάλλον – Γεωργία |
10. |
Νίσυρος |
Νηπιαγωγείο Μανδρακίου |
Ζούμε στο ομορφότερο νησί του κόσμου: Στην όμορφη Νίσυρο! |
Περιβάλλον |
11. |
Πάρος |
Δημοτικό Σχολείο Λευκών-Κώστου |
Άσπρη Πέτρα Ξέξασπρη: Ανακαλύπτοντας τον λυχνίτη, το φημισμένο Παριανό μάρμαρο |
Τοπική Ιστορία |
12. |
Ρόδος |
Δημοτικό Σχολείο Έμπωνα |
Κάνοντας μια ευχή… στα αστέρια |
Επιστήμες – Αστρονομία |
13. |
Σαλαμίνα |
5ο Νηπιαγωγείο Σαλαμίνας |
Με χρώμα και πινέλο…φτιάχνω έναν κόσμο άλλο… |
Τέχνες |
14. |
Σάμος |
Δημοτικό Σχολείο Κοντακαίικων |
Γράφω το «χωριό» με φως |
Τέχνες – Φωτογραφία |
15. |
Σύρος |
Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης |
Καλλιτεχνική Σύμπραξη μαθητών γενικής εκπαίδευσης με μαθητές ειδικής αγωγής. Ένα εγχείρημα συνεκπαίδευσης |
Τέχνες |
16. |
Σύρος |
5ο Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης |
Μαστίχα, Μέλι και Λουκούμι |
Τοπική Ιστορία |
17. |
Χίος |
11ο Νηπιαγωγείο Χίου |
Ταξίδι μαγικό στου κάστρου τα σοκάκια με οδηγό το γλάρο και το αερικό |
Τοπική Ιστορία |