Προς ένα Αειφόρο Σχολείο – Η συνέχεια της δράσης μας

Συνεχίζοντας τη δράση μας και προσπαθώντας να μεταλαμπαδεύσουμε την έννοια της αειφορίας στους μαθητές του σχολείου μας συνεχίσουμε η δράση μας.

Όλοι μαζί μαθητές, μαθήτριες και εκπαιδευτικό προσωπκό και σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας αποφασίσαμε να καλλωπίσουμε τον αύλειο χώρο του σχολείου. Έτσι το Μάιο του σχολικού έτους 2010-2011 με την οικονομική αρωγή του Συλλόγου Γονέων και με πολλή προσωπική εργασία από μαθητές και εκπαιδευτικούς φυτέψαμε έξι (6) δέντρα ακόμή στην αυλή του σχολείου, φυτέψαμε λουλούδια σε παρτέρια και βάψαμε και ζωγραφίσαμε εξωτερικούς τοίχους του σχολείου. Επίσης σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και με τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων τοποθετήσαμε δύο μεγάλους προβολεις στην αυλή του σχολείου με αποτέλεσμα να γίνει κέντρο άθλησης για τα παιδιά και τους νέους του χωριού μας σε ώρες και ημέρες που δε λειτουργεί το σχολείο.

Ακολουθούν στιγμιότυπα από τις δράσεις μας.

Σχετικά με ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΙΒΛΟΥ ΝΑΞΟΥ

Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Βίβλου Νάξου δηλώνουμε ότι το όραμά μας για ένα καλύτερο σχολείο είναι ουσιαστικά ένα σχολείο αειφόρο στη λειτουργίας του, στο πνεύμα και στη φιλοσοφία του. Αυτό για εμάς σημαίνει ότι όλοι, θα εργαστούμε συλλογικά και αρμονικά μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες μας, με τους γονείς, με όλους τους παράγοντες της σχολικής μας κοινότητας, προκειμένου να κάνουμε τη λειτουργία του σχολείου καλύτερη, ώστε να μετατραπεί σε σε χώρο δημιουργίας και αειφορικής λειτουργίας.
Στα πλαίσια αυτής της προσπάθειας οι μαθητές/τριές μας θα έχουν την ευκαιρία να εξοπλιστούν με γνώσεις, να αποκτήσουν στάσεις που θα τους βοηθούν και στην ενήλική τους ζωή, να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες οι οποίοι θα ζουν και θα δραστηριοποιούνται σκεπτόμενοι όλους τους ανθρώπους αποκτώντας αειφορική νοοτροπία.


Περισσότερες πληροφορίες
Δημοσιεύθηκε στην Σχέδιο Αιφόρου Διαχείρισης, Σχολικά Προγράμματα - Δραστηριότητες. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση