Πρόγραμμα Πρόληψης Μετάδοσης Μικροβίων

Την Παρασκευή 5 Απριλίου υλοποιήθηκε στο σχολείο μας το πρόγραμμα Πρόληψης μετάδοσης των μικροβίων Ε-BYG της 7ης Υ.Π.Ε..

  Η συγκεκριμένη δράση με τίτλο «γνωρίζω τα μικρόβια» έγινε  από την γιατρό κ. Μαρία Παναγιωτίδου για τους μαθητές των Δ΄, Ε΄, και ΣΤ΄τάξεων.

 

Βασικός σκοπός  της παρέμβασης είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση της εκπαιδευτικής και μαθητικής κοινότητας  για θέματα πρόληψης λοιμώξεων και με απώτερο στόχο την αλλαγή συνηθειών και την υιοθέτηση υγιεινών συμπεριφορών και στάσεων ζωής.

 

 

 

 

 

 

 

Οι μαθητές του σχολείου μας ανταποκρίθηκαν με ενδιαφέρον στην παρουσίαση και συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση που ακολούθησε..

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Παναγιωτίδου για την συγκεκριμένη δράση.

 

 

Εβδομάδα σχολικού εθελοντισμού

Μέσα στα πλαίσια της εβδομάδας σχολικού εθελοντισμού οι μαθητές των Ε΄ και Στ΄τάξεων καθάρισαν την παραλία των Καλυβών.

  

Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό και μάζεψαν τα σκουπίδια κατά μήκος της κεντρικής παραλίας των Καλυβών.

Ευχαριστούμε το Δήμο Αποκορώνου για την βοήθεια και τη συνεργασία στη συγκεκριμένη δράση.