Τώρα που τα πρωτάκια έμαθαν να γράφουν και να διαβάζουν, είπαμε να καλλιεργήσουμε τις μαγειρικές τους ικανότητες και παράλληλα να ασκηθούμε στην παραγωγή γραπτού λόγου και συγκεκριμένα στις συνταγές. Τη συγκεκριμένη συνταγή την πήραμε από τη μαμά Βίκη και φτιάξαμε στην τάξη κέικ μπανάνας με κακάο. Τα μικρά μας απόλαυσαν το γλυκό τους ψημένο και άψητο, καθάρισαν με προθυμία τον χαμό που δημιουργήθηκε και περιμένουν με αγωνία την επόμενη φορά που θα μεταμορφωθούν σε μάγειρες.



