Την Παρασκευή 27 Μαΐου το σχολείο μας επισκέφτηκε το ενυδρείο Κρήτης, στο Ηράκλειο, στα πλαίσια της ημερήσιας εκδρομής μας. Ακόμη παραγματοποιήθηκε και μια στάση στο χωριό Φόδελε του Ηρακλείου.
Όλοι μας μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί γυρίσαμε πίσω με τις καλύτερες εντυπώσεις.




