ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΑΜΟΥ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σήμερα Τρίτη 17 Μαΐου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας ημερίδα από τον σχολικό σύμβουλο κ. Ζαχαρία Στρατιδάκη με θέματα α) <<Παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί σε κρίση: σχολεία υπό έκρηξη!>> και β) <<Διδάσκοντας τους μαθητές μας εκτός σχολικού χώρου>>.

Στην ημερίδα συμμετείχαν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί των Δημοτικών Σχολείων από τους δήμους Αποκορώνου και Σφακίων.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με χαιρετισμό από τον αντιδήμαρχο παιδείας του Δήμου Αποκορώνου κύριο Λεωνίδα Λιμαντζάκη και συνεχίστηκε με τις εισηγήσεις του σχολικού συμβούλου.

Εμείς από την πλευρά μας να ευχαριστήσουμε όλους όσους βοήθησαν στην πραγματοποίηση αυτής της ημερίδας και ιδιαίτερα το ΙΕΚ Δήμου Αποκορώνου για την προσφορά του στην εκδήλωση.

 

 

13246143_10209151528975826_1017548601_n

13224199_10209151527535790_21292532_o

 

13234839_10209151526335760_1758744310_o

13242253_10209151523375686_1668528670_o

13242325_10209151524495714_239285929_o