Την Πέμπτη 24 Μαρτίου παρακολουθήσαμε μια πολύ όμορφη γιορτή στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, παρά το πρόβλημα που υπήρχε λόγω της διακοπής ρεύματος. Για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου οι μαθητές των Δ’,ΣΤ’ τάξεων ετοίμασαν και παρουσίασαν θεατρικά, ποιήματα και τραγούδια και χόρεψαν επί σκηνής.



