ΕΤΣΙ ΓΙΟΡΤΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ !

Μέσα σε χαρούμενο κλίμα και με την ενθουσιώδη συμμετοχή των μικρών μας μαθητών, γιορτάσαμε και φέτος στις 3 Μαρτίου την Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας! Ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών σε συνεργασία με το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων οργάνωσε για τα παιδιά ένα υπαίθριο πάρτι με διάφορα κρεατικά, αλλά και με μουσική!

Τα παιδιά όλων των τάξεων, αφού ευχαριστήθηκαν το φαγητό τους, χόρεψαν σε ρυθμούς παραδοσιακούς με πολύ κέφι! Κι εμείς φυσικά το γλεντήσαμε και με το παραπάνω και χαρήκαμε με τη δική τους χαρά!!!

Μην ξεχάσουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας καθώς και όσους γονείς βοήθησαν.

Και του χρόνου!!!

12743822_677443009063699_711211631571214652_n 12794428_677444722396861_51322179004624305_n