Το Δημοτικό Σχολείο Βάμου διοργάνωσε αποκριάτικη γιορτή με μουσική, χορό και πολλά σπιτικά φαγητά και γλυκά, αλλά κυρίως με πολύ κέφι. Οι μαθητές του σχολείου συμμετείχαν όλοι στον διαγωνισμό καλύτερης αμφίεσης και χόρεψαν αποκριάτικα καθώς και πολλά παραδοσιακά τραγούδια. Όλοι διασκέδασαν και πέρασαν ωραία.






