TO AΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΤΙ

Το Δημοτικό Σχολείο Βάμου  διοργάνωσε αποκριάτικη γιορτή με μουσική, χορό και πολλά σπιτικά φαγητά και γλυκά, αλλά κυρίως με πολύ κέφι. Οι μαθητές του σχολείου συμμετείχαν όλοι στον διαγωνισμό καλύτερης αμφίεσης και χόρεψαν  αποκριάτικα  καθώς και πολλά παραδοσιακά τραγούδια. Όλοι διασκέδασαν και πέρασαν ωραία.

 

DSC06895a DSC06897a DSC06899a DSC06901a DSC06902a DSC06906a DSC06908a