Καλοκαιρινή γιορτή

Πέρασε ο καιρός… Τα παιδιά ανυπομονούν αποχαιρετίσουν το σχολείο για το καλοκαίρι, κάποια θα πουν αντίο στο δημοτικό…

Μέσα από μια αλλιώτικη μπουγάδα, τα τέσσερα παιδιά μας της Στ’ θυμήθηκαν τις αγωνίες, τους φόβους, τις χαρές, την αγάπη που άνθισε αυτά τα έξι χρόνια: η αγάπη αναμεταξύ τους, η αγάπη για τους δασκάλους και τις δασκάλες τους, για τους γονείς τους. Παρέα με τις μελωδίες και τα λόγια του Μάνου Χατζιδάκι από «Το νησί των συναισθημάτων» η Ε’-Στ’ τάξη σφράγισε τη σχολική χρονιά που πέρασε.

BeFunky collage 21 BeFunky collage 22

Η γιορτή μας διανθίστηκε με βραβεύσεις φιλαναγνωσίας, αθλοπαιδιές και γλυκά κεράσματα από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων.

BeFunky collage 20

Καλό καλοκαίρι!!!