Εφημερίδες, εφημερίδες!
Με χαρά σας παρουσιάζουμε το τεύχος της ετήσιας εφημερίδας που επιμελήθηκαν οι μαθητές/-τριες της Ε’-Στ’ τάξης του σχολείου μας!
Μπορείτε να περιηγηθείτε πατώντας εδώ.
Με χαρά σας παρουσιάζουμε το τεύχος της ετήσιας εφημερίδας που επιμελήθηκαν οι μαθητές/-τριες της Ε’-Στ’ τάξης του σχολείου μας!
Μπορείτε να περιηγηθείτε πατώντας εδώ.
Η τελευταία μας εκδρομή για φέτος!
Οι μικροί μας μαθητές/-τριες των τάξεων Α’-Β’ και Γ’-Δ’ κατευθύνθηκαν στο Ναυτικό Μουσείο Χίου.
Εκεί περιηγηθήκαμε σε όλους τους χώρους, επεξεργαστήκαμε τα εκθέματα με περιέργεια και μάθαμε πολύτιμες πληροφορίες για την εξέλιξη της ναυσιπλοΐας μέσα στον χρόνο. Με μεγάλη περηφάνια κάθε παιδί πήρε για λίγο το τιμόνι του δικού του φανταστικού πλοίου!
Το πρόγραμμα προέβλεπε περιήγηση στο Κάστρο, αλλά ο καιρός είχε άλλα σχέδια… Χάρη στη φιλοξενία των υπευθύνων του Μουσείου, η αναμονή μας κατά τη διάρκεια της νεροποντής πέρασε νεράκι!
Την ίδια στιγμή, οι μαθήτριές μας της Ε’-Στ’ τάξης έζησαν μια ξεχωριστή, γεμάτη μυστήριο και δημιουργικότητα βιωματική εμπειρία, πραγματοποιώντας μια πρωτότυπη εκπαιδευτική επίσκεψη στο Βυζαντινό Μουσείο Χίου (Μετζιτιέ Τζαμί) και στο Παλατάκι Ιουστινιάνι στο Κάστρο.
Στόχος μας ήτανε η μετατροπή των μαθητών και των μαθητριών σε πραγματικούς «ερευνητές». Χωρισμένα σε μικρές ομάδες, τα παιδιά ανέλαβαν συγκεκριμένους ρόλους (Ρεπόρτερ ✍️, Επιστήμονες 🔬, Σκιτσογράφοι 🎨 και Φωτογράφοι 📸) και, εφοδιασμένα με τα ειδικά Φύλλα Εργασίας τους, ρίχτηκαν στη δράση!
Η μεγαλύτερη έκπληξη της ημέρας μας περίμενε στο Βυζαντινό Μουσείο. Είχαμε την εξαιρετική τιμή να μας συνοδεύσει ο γνωστός αγιογράφος και συντηρητής, κ. Νικόλαος Φράσκος.
Οι «Ρεπόρτερ» των ομάδων πήραν μια μικρή συνέντευξη από τον κ. Φράσκο, ο οποίος με τρόπο μαγικό ξεκλείδωσε στους μαθητές και στις μαθήτριες τα μυστικά των παλιών μαστόρων. Τα παιδιά έμαθαν πώς χρησιμοποιούνταν ο κρόκος του αυγού για να «δέσουν» τα χρώματα, τι είναι το «χρύσωμα» και πώς ένας συντηρητής καταφέρνει να διαγνώσει την ηλικία και τις «πληγές» μιας εικόνας 500 ετών για να τη θεραπεύσει.
Η διαδρομή μας ολοκληρώθηκε στο Κάστρο. Εκεί, όλες οι ομάδες προσέγγισαν με συγκίνηση και σεβασμό το κτήριο της Σκοτεινής Φυλακής. Παρατηρώντας το από έξω, οι μαθητές και οι μαθήτριες προσπάθησαν να φανταστούν την καθημερινότητα των 55 προκρίτων του 1822
Η βροχή δεν μας πτόησε κι ανεβήκαμε στο Παλατάκι για να αντικρίσουμε μια πολύ μικρή έκθεση από αντικείμενα που ήρθαν στο φως έπειτα από εργασίες σε κεντρικό δρόμο του νησιού μας.
Τελικό σημείο συνάντησης η πλατεία του Κάστρου, ένα γλυκό το χρειαζόμασταν!