Ήρθε πάλι η Πασχαλιά!
Σε ρυθμούς Πάσχα το σχολείο μας, γέμισε κοτοπουλάκια, λαγουδάκια κι αυγά!
Σε μια διαδρομή που ξεκίνησε ήδη από την Καθαρά Δευτέρα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν έθιμα όπως η κυρα-Σαρακοστή και τα Λαζαράκια, αλλά να επιδοθούν και στη δημιουργία πιο χρωματιστών και παιχνιδιάρικων πασχαλινών κατασκευών.
Μικροί και μεγάλοι είναι πλέον έτοιμοι για το θαύμα της Ανάστασης!

