Μίλα! Μη φοβάσαι!
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού στις 6 Μαρτίου, οι μαθητές/-τριες της Ε’-Στ’ τάξης αφιέρωσαν χρόνο στη διερεύνηση των δικαιωμάτων των παιδιών, μοίρασαν ερωτηματολόγια σε όλα τα παιδιά του σχολείου κι ανέλυσαν τα αποτελέσματα. Επίσης, οι μαθητές/-τριες της Γ’-Δ’ τάξης φιλοτέχνησαν αφίσα κατά του bullying. Τα έργα όλων των παιδιών εκτέθηκαν σε κοινόχρηστο χώρο του σχολείου μας, για να υπενθυμίζουν σε όλους ότι μαζί μπορούμε να βάλουμε τέλος στον σχολικό εκφοβισμό!





