Εκδρομή στον Μύλο των Ξωτικών
Το προσωπικό τους χριστουγεννιάτικο όνειρο έζησαν οι μαθητές του σχολείου μας στους γιορτινούς χώρους του Μύλου των Ξωτικών. Με τον χειμωνιάτικο ήλιο να συντροφεύει τα βήματά τους απόλαυσαν την ξενάγηση, χάρηκαν τα δώρα του άι Βασίλη, γεύτηκαν τις λιχουδιές της κυρά Βασίλαινας, θαύμασαν τον «μάγο», γέλασαν με τις ατάκες του animateur ,




