Στο πλαίσιο της γιορτής λήξης του σχολικού έτους, πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Σκαφιδακίου έκθεση εικαστικών έργων των μαθητών και μαθητριών μας, παρουσιάζοντας δημιουργίες που φιλοτεχνήθηκαν κατά τη διάρκεια ολόκληρης της χρονιάς. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν συγκεντρωμένους τους κόπους, τις ιδέες και την καλλιτεχνική τους εξέλιξη μέσα από μια έκθεση που ανέδειξε τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους. Με ιδιαίτερο ενθουσιασμό ξεναγούσαν τους γονείς και τους επισκέπτες στα έργα τους, μοιράζοντας σκέψεις, εμπειρίες και συναισθήματα που συνόδευσαν τη δημιουργική τους πορεία.
Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς οι μαθητές γνώρισαν σημαντικά καλλιτεχνικά κινήματα, όπως τον Ιμπρεσιονισμό, τον Πουαντιγισμό, τον Κυβισμό και τον Εξπρεσιονισμό, ενώ ήρθαν σε επαφή με το έργο σπουδαίων καλλιτεχνών όπως ο Κλοντ Μονέ, ο Βίνσεντ Βαν Γκογκ, ο Ζοάν Μιρό, η Φρίντα Κάλο, ο Γκούσταβ Κλιμτ και ο Έντβαρντ Μουνκ.
Εμπνευσμένοι από τα έργα και τις τεχνικές τους, οι μαθητές δημιούργησαν ζωγραφικά έργα, κολάζ, κατασκευές και συνθέσεις μικτών τεχνικών. Ιδιαίτερα τα μικρότερα παιδιά πειραματίστηκαν με χαρτόνια, υφάσματα, ψηφιδωτές συνθέσεις και ποικίλα υλικά, δημιουργώντας πρωτότυπα έργα γεμάτα χρώμα και φαντασία. Παράλληλα, κατασκεύασαν θεματικές δημιουργίες εμπνευσμένες από την άνοιξη και το καλοκαίρι, όπως καραβάκια και ευχετήριες κάρτες.
Η έκθεση αποτέλεσε το επιστέγασμα μιας συλλογικής προσπάθειας και ενός δημιουργικού ταξιδιού στον κόσμο της τέχνης. Μέσα από τη γνωριμία με διαφορετικά καλλιτεχνικά ρεύματα, τεχνικές και δημιουργούς, οι μαθητές καλλιέργησαν την αισθητική τους, ανέπτυξαν τη φαντασία και την κριτική τους σκέψη και, κυρίως, βίωσαν τη χαρά της καλλιτεχνικής έκφρασης.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη δημιουργικότητα, τη συνέπεια και τον ενθουσιασμό τους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Συγχαρητήρια στην εκπαιδευτικό εικαστικών του σχολείου μας για την εξαιρετική δουλειά της!!
Τώρα, ήρθε η ώρα για ξεκούραση και παιχνίδι. Μην ξεχνάμε όμως ότι η περιπέτεια της μάθησης δεν σταματά ποτέ! Καλό καλοκαίρι σε όλους, με υγεία, ξεγνοιασιά, όμορφες αναμνήσεις και χαμόγελα!





