Μια γλυκιά έμπνευση
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας, στην ενότητα Διατροφή, οι μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης (υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ειρήνη Γιαννάκου ΠΕ70) έγιναν… μικροί ζαχαροπλάστες και απέδειξαν ότι η Γραμματική γίνεται πιο νόστιμη με σοκολάτα! Οι μαθητές διάβασαν τη συνταγή, χρησιμοποίησαν προστακτική («ρίξε», «πλάσε») και δημιούργησαν λαχταριστά τρουφάκια! Δεν έμεινε ούτε ένα!!!!! Παρακάτω θα δείτε τη […]