Α – Β τάξη: Οι γονείς ενημερώνονται προσωπικά από τον δάσκαλο της τάξης κατόπιν ραντεβού.
Γ – Δ τάξη: Κάθε Πέμπτη 12:45μ.μ. – 13:30μ.μ.
Ε – ΣΤ τάξη: Κάθε Τετάρτη 12:45μ.μ. – 13:30μ.μ.
Α – Β τάξη: Οι γονείς ενημερώνονται προσωπικά από τον δάσκαλο της τάξης κατόπιν ραντεβού.
Γ – Δ τάξη: Κάθε Πέμπτη 12:45μ.μ. – 13:30μ.μ.
Ε – ΣΤ τάξη: Κάθε Τετάρτη 12:45μ.μ. – 13:30μ.μ.