Μια μπουκιά και ταξιδεύεις στο νησί των Ψαρών!
Οι μαθητές της Γ’ – Δ΄ τάξης (υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπράβου Μαρία ΠΕ70), επισκέφθηκαν τον πολιτιστικό σύλλογο των Ψαρών και συγκεκριμένα την Πρόεδρο του συλλόγου, Κυρία Κούτικα Μαργαρίτα, στο πλαίσιο δράσεων για την ενίσχυση της τοπικής παράδοσης. Εκεί είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά δύο παραδοσιακά πιάτα του νησιού, ένα γλυκό και ένα αλμυρό: τα […]